Hiába igyekszel, nem tudsz lefogyni a hasadról? Lehet, hogy ez az 5 dolog áll a háttérben

Írta: ,

Nagyon dühítő tud lenni, amikor heteken át eljársz edzeni és figyelsz az étkezésre, de a hasad sehogy sem akar kisebb lenni. Ilyenkor sokan inkább felhagynak az életmódváltással, hiszen mi értelme az egésznek, ha nincs eredménye a kemény munkának? Valójában a legjobb megoldás, ha egy ilyen helyzetben megpróbálod kideríteni, mi állhat a háttérben: az alábbi dolgok például mind tehetnek arról, hogy sehogy sem tudsz fogyni a hasadból!

Kevés jó zsírt fogyasztasz Kép forrása: unsplash.com

Amikor valaki diétázni kezd, az első dolga, hogy megpróbálja kizárni az étrendjéből a zsírokat.

Csakhogy sokszor előfordul, hogy ezzel hátráltatják magukat a leginkább!

Zsír és zsír között is van valójában különbség: a "jók" (telítettlen zsírsavak) segítenek a testzsírt elégetni, és létfontosságúak számunkra, míg a rosszak (telített zsírsavak) hizlalnak.

Ezért fontos utánanézned, hogy mit vonsz meg a testedtől, és milyen mértékben!

Alacsony a magnéziumszinted Kép forrása: unsplash.com

A magnézium nagyon fontos összetevője az emberi testnek, ezért mindig oda kell figyelni arra, hogy a megfelelő szinten tartsd.

Ennek hiánya ugyanis nem csak izomgörcsöket, rossz memóriát, hormonális problémákat és figyelemhiányt eredményez, de a fogyást is meggátolja!

A magnéziumhoz ugyanis minden sejtben ezernyi fehérjeanyag található, ezek pedig irányítják a zsírfelszabadítást is. Ha ebből nincs elég a szervezetedben, nehezebben is fog menni a fogyás!

Magas magnéziumtartalma van a spenótnak, sóskának, olajos magvaknak, hüvelyeseknek és a teljes kiőrlésű gabonaféléknek.