5 hasznos tipp, hogy elveszítsd a felesleget a hasadról

Nagy Niki
Írta: , Frissítve:

Bár egyértelmű, hogy nem tudsz egyetlen testrészről fogyni úgy, hogy az összes többiről nem megy le semmi, azért vannak tippek, amikkel egy kicsit elősegítheted a kívánt változásokat. A hastájék a legtöbb nő számára elég kritikus terület, gyakran tároljuk itt a felesleget, ezért innen is szeretnénk leadni - ki ne akarna tónusos hasizmot és lapos hasat? Ezek a tippek segítenek abban, hogy el is érd az áhított eredményeket.

Mozogj! Kép forrása: Nikolas_jkd/Depositphotos

A lapos, tónusos hashoz elengedhetetlen, hogy rendszeresen mozogj, ezt nem tudod sajnos kivédeni.

Jó hír viszont, hogy nem kell órákat szenvedned az edzőteremben ahhoz, hogy látható legyen az eredmény, a zsírégetés ugyanis már egy nagyon intenzív 25 perces edzés alatt is megindulhat.

A lényeg az, hogy kitarts a mozgás mellett, és ne esetlegesen csináld.

Egyértelműnek tűnhet, de az az igazság, hogy a hasizmok, és a lapos has is valójában a konyhában készül.

A megfelelő étkezés nélkül mozoghatsz akármennyit, nem fogsz tudni hastájékról leadni egy dekát sem.

Az is fontos, hogy okosan egyél: ha bizonyos ételektől puffadsz, vagy úgy érzed, hogy megülik a hasadat, ne fogyaszd őket, mert lehet, hogy allergiás vagy érzékeny vagy rájuk.

Tapasztald ki, hogy a saját szervezetednek mi az, ami a legjobbat teszi!