5 hasznos tipp, hogy elveszítsd a felesleget a hasadról

Nagy Niki
Írta: ,

Bár egyértelmű, hogy nem tudsz egyetlen testrészről fogyni úgy, hogy az összes többiről nem megy le semmi, azért vannak tippek, amikkel egy kicsit elősegítheted a kívánt változásokat. A hastájék a legtöbb nő számára elég kritikus terület, gyakran tároljuk itt a felesleget, ezért innen is szeretnénk leadni - ki ne akarna tónusos hasizmot és lapos hasat? Ezek a tippek segítenek abban, hogy el is érd az áhított eredményeket.

A stressznek elképesztő hatása van a szervezetünkre, még csak most kezdjük el megérteni, mennyi mindenbe beleszól a testünk folyamataiban.

Az egyik ilyen hatás például kifejezetten az, hogy a csípő- és deréktájon megtartja a felesleget, ezért ha stresszes és ideges életet élsz, nagy valószínűség szerint nem fogod tudni leadni hastájékról azokat a makacs utolsó kilókat.

Ha mindent megpróbáltál, és semmi nem segített, gondolkodj el a problémák lelki okain.

Azt hihetné az ember, hogy a lapos hashoz inkább kardió jellegű mozgás kell, de ez nem igaz.

Ha megnöveled az izomtömegedet, alapvetően sokkal több kalóriát égetsz anélkül is, hogy megmozdulnál.

Így nagyon fontos, hogy ne csak futkározz, hanem vedd fel azokat a súlyzókat is!

Fókuszban

10 pontos teendő lista, amit minden szülőnek át kell futnia sulikezdés előtt

A márkás, jó minőségű sportszerekért és sportruházatért irány az Intersport!

Innen tudhatod, hogy jó sportcipőt vásároltál a gyereknek

A jó sportszereken és sportruházaton több múlik, mint gondolnád!