Haslapító diéta mintaétrenddel

Kovács Andrea
Írta: ,
Haslapító diéta mintaétrenddel

A strandszezon érkezése előtt sokan keresnek valami gyors diétát, és bár hosszú távú, kiegyensúlyozott fogyást csak teljes életmódváltással érhetsz el, ha csak egy kicsit formába szeretnéd hozni magadat, segíthet egy villámgyors, haslapító, vízhajtó diéta. Megmutatjuk, hogyan kövesd úgy, hogy a fogyás valóban eredményes és könnyű legyen.

Hogyan működik a vízhajtó diéta?

A vízhajtó diéta során könnyű, kalóriaszegény étrendet kell követni, ami gazdag a magas káliumtartalmú, vízhajtó hatású zöldségekben és gyümölcsökben.

A diéta megszünteti a puffadást, kimossa a sejtek között megrekedt fölösleges folyadékot, így nem csak könnyebb leszel, de az anyagcsere és a méregtelenítés is hatékonyabb lesz.

Ez pedig a hason és a csípőn látszik meg legelőször, így a vízhajtó diétával nem csak a komfortérzeteden, a tükörképeden is javíthatsz.

Mintaétrend a 2. napra:

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamellsonka, egy paprika, egy bögre zöld tea.



Tízórai: egy közepes méretű grapefruit.

Ebéd: egy kis tálka rakott articsóka.

Uzsonna: egy marék dió.

Vacsora: 15 dkg alma-sárgarépa saláta.