Haslapító diéta mintaétrenddel! Ezt edd ha lapos hasat akarsz

Zabolai Margit
Írta: ,
Haslapító diéta mintaétrenddel! Ezt edd ha lapos hasat akarsz

A strandszezon érkezése előtt sokan keresnek valami gyors diétát, és bár hosszú távú, kiegyensúlyozott fogyást csak teljes életmódváltással érhetsz el, ha csak egy kicsit formába szeretnéd hozni magadat, segíthet egy villámgyors, haslapító, vízhajtó diéta. Megmutatjuk, hogyan kövesd úgy, hogy a fogyás valóban eredményes és könnyű legyen.

Mozdulj!

Egyetlen diéta sem lehet hatékony megfelelő mozgás nélkül.

A testedzés a méregtelenítő folyamatokat is felgyorsítja, így a vízhajtó diéta hatékonyságát is segíti.

Mivel a diéta alatt kevesebb kalóriát viszel be, kerüld a megerőltető sportokat, inkább könnyű sétákat, lazító jógagyakorlatokat iktass be a napirendedbe, és természetesen ilyenkor is mindig figyelj a folyadékbevitelre.

 

Vízhajtó ételek

Zöldségek: spárga, articsóka, paradicsom, zeller, sárgarépa, cékla, uborka, spenót, káposzta, torma.

Gyümölcsök: eper, meggy, málna, áfonya, grapefruit, narancs, körte, szőlő, málna, barack.

Fűszerek: kapor, rozmaring, koriander, lestyán, gyömbér, citromfű, ánizs, zsálya.