Haslapító diéta mintaétrenddel – Ezt edd ha lapos hasat akarsz 3 nap alatt

Zabolai Margit
Írta: ,
Haslapító diéta mintaétrenddel – Ezt edd ha lapos hasat akarsz 3 nap alatt

A strandszezon érkezése előtt sokan keresnek valami gyors diétát, és bár hosszú távú, kiegyensúlyozott fogyást csak teljes életmódváltással érhetsz el, ha csak egy kicsit formába szeretnéd hozni magadat, segíthet egy villámgyors, haslapító, vízhajtó diéta. Megmutatjuk, hogyan kövesd úgy, hogy a fogyás valóban eredményes és könnyű legyen.

Hogyan kövesd a diétát?

A rövid, három napos diéta alatt könnyű, zsír- kalória és szénhidrátszegény ételeket fogyassz, de a negyedik napon se kezdj habzsolni, fokozatosan térj vissza a megszokott étrendhez.

Egyél naponta ötször, kis adagokban, és igyekezz úgy alakítani az étrendedet, hogy minden fogás tartalmazzon valamilyen vízhajtó hozzávalót.

A diéta alatt igyál elegendő vizet, hiszen a méregtelenítés miatt most fokozott szükséged lesz a folyadékra. Kerüld a kávét, a fekete teát, a dohányzást és az alkoholt, de fogyassz elegendő fehérjét az izmaid védelmében, különben a csökkentett kalória-bevitel megviselheti őket.

Mozdulj!

Egyetlen diéta sem lehet hatékony megfelelő mozgás nélkül.

A testedzés a méregtelenítő folyamatokat is felgyorsítja, így a vízhajtó diéta hatékonyságát is segíti.

Mivel a diéta alatt kevesebb kalóriát viszel be, kerüld a megerőltető sportokat, inkább könnyű sétákat, lazító jógagyakorlatokat iktass be a napirendedbe, és természetesen ilyenkor is mindig figyelj a folyadékbevitelre.