Gyors fogyás retekkel + mintaétrend

Zabolai Margit
Írta: ,
Gyors fogyás retekkel + mintaétrend

Krúdy Gyula is megmondta, hogy ezt a ropogós finomságot csak frissen érdemes fogyasztani, mi pedig most azt mondjuk meg, hogyan segítheted a fogyást is a finom zöldséggel.

Vízhajtó, méregtelenítő finomság

A retekben, mint minden zöldségben, természetesen sok élelmi rost található, ami elősegíti az emésztést, így a zöldség beindítja az anyagcserét és segít megszabadulni a lerakódott salakanyagoktól.

A retek azonban ennél is többre képes: magas káliumtartalmának köszönhetően vízhajtó, méregtelenítő tulajdonsággal rendelkezik, így képes megszabadítani a sejtek között pangó fölösleges folyadéktól, ami nem csak az immunrendszeredet gyengíti, de plusz centiket is okoz a legkényesebb területeken, nevezetesen a hason, a csípőn és a fenék tájékán.

Mivel ez a pangó folyadék okozza a kötőszövetek megkeményedését, a narancsbőr kialakulásáért is felelőssé tehető, a retek tehát ezzel a problémával is segít leszámolni. Nem mellesleg pedig a benne található savak fertőtlenítik a bélrendszert, megkönnyítik az emésztést és megszabadíthatnak a puffadást és emésztési panaszokat okozó vírusoktól, baktériumoktól is.

Így edd, hogy fogyj vele!

A retket leginkább frissen és nyersen célszerű fogyasztani.

Naponta kétszer, háromszor is ehetsz, ahogyan jól esik, de eleinte inkább kisebb adagokban növeld a bevitt mennyiséget, mert van, akinek érzékeny a gyomra a retekre.

Éhgyomorra semmiképpen se fogyaszd önmagában, ha reggelire eszed, egyél mellé teljes kiőrlésű kenyeret, vagy más, nem savas dolgot, így biztos lehetsz benne, hogy a ropogós zöldség nem fog hasfájást okozni.