7 tökéletes esti nasi, ami segít a fogyókúrád átvészelésében

Írta: ,

Valószínűleg egy falunyi ember kezén sem tudnám megszámolni, hogy hányszor buktam el diétát az esti nasizások miatt, pedig még nem vagyok 60 éves, ráadásul -mindezek ellenére- még kitartónak is mondanám magam... Valószínűleg tőled sem áll távol a kérdés, főleg, ha már valaha belekezdtél egy új, sokkal egészségesebb étrendbe: mégis mit lehet előszedni este a hűtőből, amikor jönnek a falásrohamok?

Jó, nyilván tudod már, hogy ilyenkor érdemes a zöldségre rárepülni a lekvárosbödön helyett, de azért a gyakorlatban ez százszor nehezebb, mint ahogy hangzik. Ehelyett mutatok inkább 7 olyan nasit, amit bátran ehetsz esténként, nem fognak látszani a mérlegen és még a tápanyagraktáraidat is feltöltik, a kedvedről nem is beszélve!

Tudtad, hogy ha előkapsz a hűtőből egy cukkinit, már fél lépéssel közelebb jársz ahhoz, hogy egészséges nasit készíts magadnak?

Csak szeleteld fel vékonyra, locsold meg olívaolajjal és citrommal, sózd-borsozd (mehet rá chili is, isteni lesz), majd süsd aranybarnára - imádni fogod az ízét és persze magadat is másnap a tükörben!

Ha valami tényleg nagyon tápanyagdúsra vágysz, csak tarts egy doboz hummuszt a hűtődben nasizhatnék esetére!

Szeletelj fel hozzá szinte bármit, amit a hűtődben találsz és alacsony szénhidráttartalmú: almát, sajtot, paprikát, zellerszárat, uborkát, vagy akár cukkinit és mártogass ezerrel!

Egy kis főtt tojással, sovány sonkával, pestoval igazi mindenmentes lakomát varázsolhatsz a késői filmezések mellé is.