Fogyj gyorsabban: 5+1 módszer, amivel átverheted a saját agyad

Pölz Kitti
Írta: ,

Valójában bármilyen diétát is követünk megrögzötten, hiába tiltjuk le magunkat bizonyos élelmiszerekről és hiába próbálkozunk minden erőnket összeszedve több zöldséget enni, nem érhetjük el a célt, ha a light és a csökkentett cukortartalmú élelmiszerekből négyszer annyit eszünk, mint kéne – mert a megoldás a normális, mértékletes étkezésben rejlik. De hogyan csináljuk ezt?

Amikor a kedvenc ételünk van az asztalon, iszonyú nehéz időben letenni a villát vagy megnyalni az ujjunkat és azonnal abbahagyni az evést. Embert próbáló, de van megoldás! Fogadd meg a tippjeinket és redukáld minden egyes étkezésedet, hogy egészséges diétázó lehess – hidd el, sok-sok kitartással és ezekkel a trükkökkel sikerülhet!

Mielőtt nekiesnél az ebédednek, tolj be egy jó nagy adag madársalátát vagy spenótot, kevés növényi olajjal és magvakkal!

Tökéletes előétel és sokkal, de sokkal kevesebbet fogsz utána enni, próbáld csak ki – ha pedig az almás trükköt is beveted, alig leszel éhes, mire elérsz a főételedig...

Ezt a módszert imádni fogod, tényleg iszonyú hatásos!

Igyekezz minél több teljes kiőrlésű gabonát enni, hogy a rosttól és az ásványi anyagoktól hamarabb eltelj!

Hidd el, az igazi barna kenyér nem olyan, mint a fehérlisztből készült társai; egy-két szelet után könnyen eltelítődsz és nem leszel olyan hamar éhes, mintha egy nagy fehér zsemlét ettél volna felvágottakkal.

Ha szendvicsekre kerül a sor, pakold meg őket zöldségekkel és élvezd a rostok jótékony hatásait!

Fókuszban

Nyugodt alvás a megfázás alatt is! A téli megfázások tünetei alváshiányhoz vezethetnek, mely akár egy éjszaka alatt is negatívan befolyásolhatja az agyműködésünket

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!