Fogyás könnyedén: 6 módszer, amivel átverheted az agyad evés közben

Pölz Kitti
Írta: ,

Valójában bármilyen diétát is követünk megrögzötten, hiába tiltjuk le magunkat bizonyos élelmiszerekről és hiába próbálkozunk minden erőnket összeszedve több zöldséget enni, nem érhetjük el a célt, ha a light és a csökkentett cukortartalmú élelmiszerekből négyszer annyit eszünk, mint kéne – mert a megoldás a normális, mértékletes étkezésben rejlik. De hogyan csináljuk ezt?

Amikor a kedvenc ételünk van az asztalon, iszonyú nehéz időben letenni a villát vagy megnyalni az ujjunkat és azonnal abbahagyni az evést. Embert próbáló, de van megoldás! Fogadd meg a tippjeinket és redukáld minden egyes étkezésedet, hogy egészséges diétázó lehess – hidd el, sok-sok kitartással és ezekkel a trükkökkel sikerülhet!

Finom, roppanós és kalóriaszegény – csapd be magad egy almával minden ebéd, uzsonna vagy vacsora előtt!

Ha fél órával az étkezést megelőzően betolsz egy almát és egy nagy pohár vizet, 30-40%-kal kevesebbet fogsz enni a rengeteg rost miatt, ami egy nap alatt akár 400 kalóriát is jelenthet!

Irány a gyümölcspult, szerezz be jó sok almát a heti étkezéseidhez!

Ha egy kis kesudióval vagy mogyoróval spékeled meg a főztödet, hamarabb leszel tele, próbáld csak ki!

A fehérje és az egészséges zsírok mind-mind abban segítenek, hogy tápanyaggal lásd el a szervezeted – ráadásul finomabb és kicsit egzotikusabb is lesz így minden étkezés!

Sótlan mandula, pisztácia, tökmag, kesudió...

Isteni és laktató kiegészítők a főzéshez!