Fogyás könnyedén: 5+1 módszer, amivel becsaphatod az agyad evés közben

Pölz Kitti
Írta: ,

Valójában bármilyen diétát is követünk megrögzötten, hiába tiltjuk le magunkat bizonyos élelmiszerekről és hiába próbálkozunk minden erőnket összeszedve több zöldséget enni, nem érhetjük el a célt, ha a light és a csökkentett cukortartalmú élelmiszerekből négyszer annyit eszünk, mint kéne – mert a megoldás a normális, mértékletes étkezésben rejlik. De hogyan csináljuk ezt?

Amikor a kedvenc ételünk van az asztalon, iszonyú nehéz időben letenni a villát vagy megnyalni az ujjunkat és azonnal abbahagyni az evést. Embert próbáló, de van megoldás! Fogadd meg a tippjeinket és redukáld minden egyes étkezésedet, hogy egészséges diétázó lehess – hidd el, sok-sok kitartással és ezekkel a trükkökkel sikerülhet!

Szedd szét az ételeket külön kis edényekbe – ugye, mondanunk sem kell, hogy a kicsi és fehér tányér alapvetés? (Világos alapon sokkal többnek tűnik majd a mennyiség, amit kiszedtél.)

Viszont egy dologra mindig figyelj: a köretet ne mellé pakold, hanem egy kicsi tálkába, és a krumplipürét, kenyeret, bacont vagy bármilyen hizlalóbb hozzávalót tedd külön-külön edényekbe!

Ez majd azt az érzést kelti benned, hogy becsülj meg minden falatot – és ez így is lesz, ráadásul a tálalás is sokkal szebb lesz tőle.

Finom, roppanós és kalóriaszegény – csapd be magad egy almával minden ebéd, uzsonna vagy vacsora előtt!

Ha fél órával az étkezést megelőzően betolsz egy almát és egy nagy pohár vizet, 30-40%-kal kevesebbet fogsz enni a rengeteg rost miatt, ami egy nap alatt akár 400 kalóriát is jelenthet!

Irány a gyümölcspult, szerezz be jó sok almát a heti étkezéseidhez!

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!