5 étel és ital, amit érdemes fogyasztanod, ha lapos hasat szeretnél

Szirák Viki
Írta: ,

Az edzés fontos az álomalak elérésében, de ha lapos hasra vágysz, az állandó mozgás önmagában kevés lesz. Ezt nagyon nehéz elérni, még a testépítők szerint is, hiszen leginkább az étkezésed átalakítása a mérvadó. Az alábbi ételek bizonyítottan segítenek laposabbá tenni a hasad, így érdemes őket fogyasztani!

A hasi zsír csökkentésében nagy szerepet játszanak a rostok, de nem mindegy, hogy miből szerzed be.

Összességében ugyanis megkülönböztetünk vízben oldódó, és vízben nem oldódó rostokat; előbbiek sokkal fontosabbak a lapos has elérésében.

Ezek hatékonyabbá teszik az emésztést, csökkentik a vércukorszint ingadozását, és pozitívan hatnak a szénhidrát-, és zsíranyagcserére.

Emiatt érdemes minél több zabot és diófélét fogyasztanod, hiszen ezekben található meg legnagyobb mértékben.

Ezen kívül az almában, sütőtökben, hüvelyesekben is magas arányban fordulnak elő.

A banánnak nincs túl jó hírneve a diétázók körében, hiszen sokan úgy vélik, túl sok szénhidrátot tartalmaz ez a gyümölcs.

Pedig valójában rengeteg tápanyag található benne, amelyek segíthetnek a lapos has elérésében is.

A banánban lévő kálium például segít a szervezetednek abban, hogy megszabaduljon a felesleges folyadékoktól.

Ha túlságosan vizesedsz, például azért, mert előtte lévő nap sok sós ételt fogyasztottál, a magas kálium-tartalmú ételek segíthetnek megszabadulni a feleslegesen felhalmozódott víztől.