Egészséges vacsorák 350 kalória alatt

Írta: ,

A szigorú diétákat általában nehéz betartani, főleg úgy, hogy közben változatosan is étkezz. Most olyan egészséges vacsikat hoztunk el neked a legjobb diétás blogokról, amik nem csak változatosak és finomak, de bűntudatod sem lesz utánuk, hiszen adagonként kevesebb, mint 350 kalóriát tartalmaznak!

Hétfő: Spárgás csirkés penne

Végre itt a spárgaszezon, úgyhogy meg lehet rohamozni a piacokat, és készülhetnek a spárgás finomságok. Itt most csirkével és tésztával hozzuk össze, hiszen ki mondta, hogy nem lehet tésztát enni úgy, hogy közben még a diétát sem szeged meg?

Hozzávalók:

250 gramm durum penne tészta, 5 evőkanál olívaolaj, 2 nagyobb szelet csirkemellfilé, fokhagyma, só, bors, 1,5 dl húsleves alaplé, 1 csokor friss spárga, 100 g parmezán sajt.

Elkészítés:

Először tedd fel a vizet a tésztához, majd ha felforrt, főzd meg benne a tésztát egy csipet sóval, szűrd le, és tedd félre hűlni. Egy tepsiben melegíts egy kis olajat, vágd kis darabokra a csirkét, dobd a felhevített tepsibe, majd fűszerezd. Ha már kezd pirulni, vedd ki a tepsiből, és tedd félre hűlni.

Egy kisebb edényben tedd fel a húsleves alaplevet, tedd bele a kisebb darabokra vágott spárgát, a fokhagymát és a fűszereket, majd kb. 5 percig főzd. Így elkészült minden hozzávalód, már csak az összekeverés van hátra. A húshoz öntsd hozzá a tésztát, majd a spárgát (nem baj, ha egy kis alaplé is kerül hozzá), a végén pedig az egészre mehet a reszelt parmezán. Kevergesd egy kicsit tálalás előtt, hogy jól összeérjenek az ízek, és a szaft is eléggé besűrűsödjön!