5+1 dolog, amit örökre felejts el, ha lapos hasat szeretnél

Kovács Andrea
Írta: ,
5+1 dolog, amit örökre felejts el, ha lapos hasat szeretnél

Nagyjából minden fogyási tipp ugyanaz: kerüld a cukrot, a fehér kenyeret, igyál sok vizet és mozogj sokat. Vannak azonban olyan ételek, amelyek a lapos has elérését kivételesen megnehezítik – szóval, ha kockákat szeretnél, ezeket iktasd ki az étrendedből!

Burgonya Kép forrása: thecomfortofcooking.com

Rossz hírünk van: még főzve is nagyjából annyit érsz el vele, mintha megennél egy jó adag finomított cukrot.

A krumpliban szintén nincs semmiféle hasznos tápanyag, csak egyszerű szénhidrát, ami felnyomja, majd lehúzza a vércukorszintedet. Nem csak a sült változat problémás, ugyanígy üres kalória a sima főtt krumpli is.

Érdemes vele csínján bánni, mert ugyan zöldség, de még rosttartalma is elhanyagolható. Válaszd helyette az édesburgonyát!

Tejtermékek Kép forrása: worldpackagingdesign.com

Persze ez nem azt jelenti, hogy innentől semmiféle tejterméket ne fogyassz, de érdemes csínján bánni velük – legtöbbjük ugyanis magas zsírtartalmú, és tele lehet tejcukorral, ami ugyan kis mennyiségben nem káros, nagy mennyiségben ugyanolyan, mintha sima cukrot ennél.

Ráadásul ma már egyre több ember laktózérzékeny is valamilyen szinten – ha nem is kimutatható, gyakori, hogy felpuffadsz a tejtermékektől, mert a szervezeted nehezebben emészti meg őket.

Fókuszban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!

7 gyakori tünet, ami magnéziumhiányra utalhat - Rád hány igaz?

Full hibrid, plug-in hibrid vagy mild hibrid? Tegyünk rendet a fejekben hibrid fronton

Csak olyat ajándékozz, amit magadra is kennél! 7 fantasztikus növényi alapú kozmetikum karácsonyra