Dobj le végre 10 kilót a japán nők egyszerű titkával

Kovács Andrea
Írta: , Frissítve:
Dobj le végre 10 kilót a japán nők egyszerű titkával

A japánok várható életkora legendásan magas, ez pedig nem utolsó sorban az egészséges táplálkozásnak köszönhető. Ha nagyobb súlyfeleskegtől szeretnél megszabadulni, akkor ott bizony egy villámdiéta nem lesz elég, a teljes életmódváltással járó japán diéta azonban segíthet, hogy elérd az álomalakot.

Mintaétrend a második napra

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű kenyér, vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamell sonka, egy fél paradicsom, endívia saláta és csírák, szendvicsként tálalva, egy csésze zöld tea.

Tízórai: egy banán.

Ebéd: egy tányér rizs szójaszósszal elkevert tojással leöntve a főzés utolsó fázisában.

Uzsonna: egy grapefruit.

Vacsora: párolt hal citromos, fokhagymás zöldsalátával.

Halak, zöldségek, gyümölcsök

A japán étrend rengeteg halat, sok friss zöldséget és gyümölcsöt tartalmaz, só helyett pedig szójaszószt, vagy izgalmas, emésztést és méregtelenítést serkentő fűszereket használ.

Ezekkel te is bátran kísérletezhetsz.

A napi fehérjét szójából, hüvelyesekből, magvakból juttasd a szervezetedbe.

Legolvasottabb cikkek

Hogyan „kozmetikázzuk” meg egyedül a kutyusunkat? 5 lépéses útmutató

Fókuszban

Hogyan „kozmetikázzuk” meg egyedül a kutyusunkat? 5 lépéses útmutató

Minden, amit az enyhe hibrid technológiáról érdemes tudni - enyhén szólva menő

Zöld rendszám és hibrid autó? Amit a zöld rendszámról tudni kell