Dobj le 10 kilót a mediterrán étrenddel - teljes mintaétrend a cikkben

Kovács Andrea
Írta: ,
Dobj le 10 kilót a mediterrán étrenddel - teljes mintaétrend a cikkben

Kép forrása: unsplash

Ha most fogsz diétába, a szokásosnál is fontosabb, hogy olyan étrendet kövess, ami segít, hogy a fogyás mellett is kellő mennyiségű vitaminhoz és ásványi anyaghoz juss, így az immunrendszered nem gyengül le. A mediterrán diétával kiegyensúlyozott és tartós fogyást érhetsz el, miközben koplalnod sem kell, és ez egészségedet sem veszélyezteted!

Mintaétrend a második napra Kép forrása: luknaja/depositphotos.com

Reggeli: teljes kiőrlésű gabonapehely mandulával és dióval, egy evőkanál mézzel, élőflórás joghurttal, egy bögre zöld tea.

Tízórai: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós avokádós krémmel.

Ebéd: durumtészta friss paradicsomszósszal, tonhallal, egy pohár vörösbor.

Uzsonna: egy marék mandula.

Vacsora: egy főtt tojás zsírszegény sajttal.

Hogyan kövesd a diétát? Kép forrása: unsplash

A mediterrán diéta kulcsszavai a mértékletesség és a minőség. Egyél naponta ötször, de kisebb adagokat, és könnyű, friss ételeket.

A minőségi terjtermékek, a tengeri halak, a friss zöldségek és gyümölcsök elengedhetetlen részeit képezik a diétának, ahogyan a könnyű saláták is.

Egy palack olívaolaj sokáig kitart, és elég egy egészet keveset locsolnod belőle a salátádra, máris kiválthatod vele a sült krumplit.

A diéta nem tiltja az alkohol és az édesség fogyasztását sem, csak itt is törekedj a két kulcsszempontra: néhány kocka magas kakaótartalmú étcsokoládé, vagy egy pohár minőségi bor még belefér az étrendedbe, és kiegyensúlyozott táplálkozás és rendszeres testmozgás mellett még jót is tehet.

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!