Dobj le 10 kilót a bécsi diétával - itt az étrend

Kovács Andrea
Írta: , Frissítve:
Dobj le 10 kilót a bécsi diétával - itt az étrend

A bécsi diéta a szigorúbb étrendek közé tartozik, már ami a kalória bevitelt illeti, variálhatóságát tekintve azonban rugalmas, és ezek mellett hatékony is, valószínűleg ennek köszönhető, hogy évek óta népszerű. Ha te még nem próbálkoztál vele, de olyan fogyókúrás módszert keresel, ami viszonylag nagy szabadságot ad, és a kávét is szereted, akkor érdemes lehet megpróbálkozni vele.

Meddig kövesd a diétát?

A bécsi diéta leginkább akkor felel meg, ha valamivel beindítanád az anyagcserédet és a fogyást.

Egy-két hét alatt már látványos változást érhetsz el vele, ekkor viszont érdemes visszatérni egy hagyományos, de ugyancsak rostokban gazdag és változatos étrendre, természetesen rendszeres testmozgással.

Ha a bécsi diétával beindítod az anyagcserét, ezt követően pedig tartod magad az egészséges étrendhez, akár 10 kilótól is megszabadulhatsz viszonylag rövid idő alatt.

Ha gyomorpanaszaid vannak, esetleg a vérnyomásoddal van gond, akkor természetesen a bécsi diéta nem ajánlott, komolyabb diéta esetén pedig minden esetben javasolt kikérni az orvosod vagy dietetikusod véleményét.

Mintaétrend a második napra

Reggeli: egy csésze kávé cukor és édesítő nélkül, zsírszegény tejjel, egy adag zabkása.

Tízórai: répa szeletek.

Ebéd: durum tészta paradicsomos szósszal és bazsalikommal.

Uzsonna: egy kivi.

Vacsora: szezámos kifli egy pohár kefirrel.

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!