5+1 diétás, mennyei vacsora, amit bátran ehetsz fogyókúra alatt is

Kovács Andrea
Írta: ,
5+1 diétás, mennyei vacsora, amit bátran ehetsz fogyókúra alatt is

Kép forrása: fudio/depositphotos.com

Ha valamit ki kellene emelnünk a sorból, ami segítségével könnyű fogyni, akkor az a megreformált vacsora lenne. Sokan egész nap helyesen étkeznek, ügyelnek a kalóriákra, ám este elszalad velük a ló, és nassolnak a tévé előtt. Mutatunk most néhány alternatívát, amikkel könnyen jól lakhatsz, ám nem terheled le a gyomrodat a nap utolsó étkezése során.

Apropó, saláták Kép forrása: kitchensanctuary.com
Lehet, hogy már unod a salátákat, de akkor nagy eséllyel elköveted azt a hibát, hogy megragadsz néhány zöldség és típus mellett. Ezeket az ételeket olyan sokféleképpen lehet variálni, hogy mindig meg fogják állni a helyüket a napi étkezések során.
 
Amennyiben a fogyást célzod meg, válassz az igen változatos, színes salátalevelek és a magas víztartalmú (pl. paradicsom, uborka) zöldségek közül. 
 
Kockázz melléjük egy kevés sovány húst (100 gramm csirkemellben csak 114 kalória van), majd készíts joghurtból és fűszerekből mártást.
Szendvicsek abonettel Kép forrása: theskinnyfork.com
A magvas, rozsos kenyerek a vacsorák során is szóba jöhetnek, de csak akkor, ha tényleg képes vagy megszabni a mértéket és inkább csak az ízük kedvéért fogyasztod őket. 
 
Bár ezek az ételek egészségesek, vacsorára nem a legideálisabbak, hiszen 100 grammonként 200-300 kalóriát tartalmaznak. 
 
Ugyanakkor nem kell lemondani a szendvicsekről, hiszen nagyszerű alternatívát kínálnak az abonettek, amik csak 10-20 kalóriát tartalmaznak szeletenként. 
 
Vékonyan megkent házi szendvicskrémekkel, sovány sonkával és zöldséggel bőségesen 300 kalória alatt tartják a vacsorát.

Fókuszban

A legfinomabb snackek, amiket rohanós napokon a táskámba szoktam dobni

Az 5 legfinomabb tejes kávé recept, amiért minden nő odavan

Megéri hibrid autóval járni (?)