Bikini alak egy hónap alatt? 4 biztos trükk

Szirák Viki
Írta: ,
Bikini alak egy hónap alatt? 4 biztos trükk

Kép forrása: unsplash

A hónapok gyorsan telnek, és sokszor már csak májusban eszmélünk rá arra, hogy itt a nyár. Ilyenkor pedig a legtöbben búcsút intenek a képzeletbeli bikinialaknak, hiszen nem sok idő van hátra a nyaralásig. De ne gondold, hogy ennek feltétlenül így kell lennie! Ha augusztus végén indulsz nyaralni, és egy hónapod van jobb formába kerülni, fogadd meg az alábbi tippeket, és látni fogod a változást.

Kalóriák Kép forrása: unsplash.com

Ha fogyásról van szó, egyesek drasztikus változásokat eszközölnek az étrendjükbe. Ugyanis nem titok, hogy a súlycsökkenéshez muszáj kevesebb kalóriát bevinned, mint amennyit aztán elégetsz, hogy beinduljon az elraktározott zsír eltűnése.

De az, hogy rögtön abbahagyd a cukor és szénhidrát fogyasztását egy hónapon át, egyáltalán nem könnyű, ráadásul számtalan mellékhatással is jár. Fejfájás, szédülés, hányinger, rossz közérzet; ezért nem éri meg drasztikusan változtatni.

Helyette eszközölj kisebb átalakításokat. Vigyél magaddal a munkába zöldségeket, hogy cukor helyett azt nasizd délután, sült krumpli helyett inkább salátát, bulgurt, jázminrizst fogyassz, és felejtsd el a cukros italokat, alkoholt. Időnként ehetsz édességet is természetesen, de lehetőség szerint cukormentes nasit válassz, vagy étcsokoládét, esetleg gyümölcsöt.

Ha figyelsz erre, és közben igyekszel mozogni, lift helyett lépcsőzöl, fokozatosan több kalóriát égetsz majd el, mint amennyit beviszel.

Napi fél óra Kép forrása: unsplash.com

Az edzés kulcsfontosságú abban, hogy jobb formába kerülj. Azonban tény, hogy 30 nap nem elég ahhoz, hogy kimondottan látványos eredményeket érj el.

Kutatások viszont bizonyították, hogy ha nekiállsz sportolni, sokkal jobban érzed magad a bőrödben, és vonzóbbnak is látod magad a tükörben.

Az elkövetkező egy hónapban próbálj meg minél aktívabb életet élni, és napi harminc percet feltétlenül sétálni, viszonylag gyorsabb tempóban, heti öt napon át.

De szintén szuper, ha beleveted magad a biciklizésbe, eljársz úszni, vagy kimész teniszezni; a lényeg, hogy sportolj, és az egész testedet átmozgasd.

Ha figyelsz az étkezésre is, akkor egy hónap múlva sokkal feszesebbnek fogod látni az alakodat, és ez már önmagában egy szuper kiindulópont.

Legolvasottabb cikkek

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

Fókuszban

Nyugodt alvás a megfázás alatt is! A téli megfázások tünetei alváshiányhoz vezethetnek, mely akár egy éjszaka alatt is negatívan befolyásolhatja az agyműködésünket

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!