7 zsírgyilkos anyagcsere-gyorsító tipp

Sándor Alexandra
Írta: ,
7 zsírgyilkos anyagcsere-gyorsító tipp

Az anyagcsere gyorsítása a fogyni vágyók Szent Grálja: mindenki szeretné elérni, s akár sületlenségeket is hajlandó bevállalni az odajutásért. Mivel a szervezeted energiafelhasználása több egyéni tényezőn is múlik, nem könnyű általánosságban meghatározni, mit tehetsz a sikerért. A következő trükkök bevetésével azonban tényleg könnyebben elérheted a céljaid!

Építs izmot!

„Jaj, én nem akarok izmosodni! A vékonyabb test a célom…” – szoktak sopánkodni a nők, amikor a súlyzózásra terelődik a szó. Pedig az izmosság nem azt jelenti, hogy Arnold Schwarzeneggert megszégyenítő deltákkal kell feszítened, másfelől pedig az anyagcsere élénkítésével gyorsítja a zsírégetésed.

Mérések bizonyítják, hogy az izmok háromszor annyi kalóriát égetnek saját maguk fenntartására egységnyi idő alatt, mint a zsírsejtek. Éppen ezért ne zárkózz el az erőedzéstől sem!

Használj step lépcsőt!

A magas intenzitású edzés nemcsak a mozgás ideje alatt növeli az energiafelhasználást, hanem akár 24 órával később, nyugalmi helyzetben is. Ez óriási előny az enyhe vagy közepes igénybevétellel járó sportokhoz képest.

A step lépcső alkalmazása az aerobik gyakorlatok során lehetővé teszi, hogy egyszerűnek tűnő, ugyanakkor megerőltető mozdulatok végzésével megtapasztald a saját határaidat, zsírégető tartományba növeld a pulzusod, illetve formás lábakat és popsit kreálj magadnak.

Bármilyen intervallum edzés is ezt a célt szolgálja.

Legolvasottabb cikkek

7 gyakori tünet, ami magnéziumhiányra utalhat - Rád hány igaz?

Fókuszban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!

7 gyakori tünet, ami magnéziumhiányra utalhat - Rád hány igaz?

Full hibrid, plug-in hibrid vagy mild hibrid? Tegyünk rendet a fejekben hibrid fronton