A joghurt diéta

Szendrey Adrienn
Írta: ,
A joghurt diéta
A joghurtok olyan egészséges baktériumokat tartalmaznak, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az emésztést.
Általános szabályok a diéta alatt
Ezzel az étrenddel gazdag fehérje, kalcium, foszfor és vitaminbevitelt biztosítunk szervezetünknek, ellenben a szénhidrátok bevitelét csökkentjük.
- Nem fogyaszthatunk cukrokat, kenyérféléket és tésztaféléket, csak azokat, amelyek a diétában elő vannak írva
- A gyümölcsök fogyasztása az előírt diétára korlátozódjon, minden más gyümölcs fogyasztása tilos
- A diétában szereplő gyümölcsös joghurtot mi magunk is elkészíthetjük natúr joghurt és gyümölcskocka keverékből (alma, barack, bogyós gyümölcsök)
- A diétában szereplő kenyér rozs vagy teljes kiőrlésű legyen
- A kávé vagy tea fogyasztása engedélyezett, de cukor nélkül
- Tilos bármilyen alkoholos italt fogyasztani
- Fogyasszunk napi legalább 2 liter ásványvizet, bármilyen más üdítőt mellőzzünk
- Két hetes diéta alatt 5-6 kilótól szabadulhatunk meg
Hétfő
Reggeli: 150 g natúr joghurt, 2 kanál kukoricapehely, egy nagy mandarin
Tízórai: 175 g natúr joghurt, egy szelet teljes kiőrlésű kenyér vékonyan megkenve margarinnal, 1 szelet csirkemellfilé, paradicsom (maximum 1 darab)
Ebéd: 2 főtt burgonya, 100g párolt halfilé, főtt zöldségek (sárgarépa, petrezselyemgyökér, zeller), zöldsaláta citromlével és 175 g natúr joghurttal elkészítve.
Uzsonna: 175g natúr joghurt
Vacsora: 1 szelet teljes kiőrlésű kenyér margarinnal vékonyan megkenve, 2 szelet sovány sajt, 175g natúr joghurt, fél grépfrút.