8 tipp, ha most kezdesz diétázni

Sándor Alexandra
Írta: ,
8 tipp, ha most kezdesz diétázni
Eldöntötted, hogy változtatni szeretnél az életmódodon? Legyen a célod akár fogyás, izmosodás, alakformálás vagy egyszerűen csak jobb közérzet, néhány alapvető szabály tudatosításával sokkal könnyebb dolgod lesz a táplálkozást illetően.
Igyál sok vizet!

Ha étkezés előtt fölhajtasz egy nagy pohár hideg vizet, nemcsak hozzájárulsz a teltségérzet gyorsabb és plusz kalóriáktól mentes eléréséhez, de az emésztésed is segíted.
Arról nem is beszélve, hogy sokan összekeverik a szomjúságot az éhséggel, s egyből valamilyen ennivaló után nyúlnak, ha hiányérzetük van – pedig lehet, hogy szervezetük folyadékot kívánna. Ha nem szereted a sima vizet, csöpögtess bele citromot, vagy válassz teát cukor nélkül!

Figyelj az esti nasira!

Egész nap odafigyeltél az étkezésedre, de estére belefáradtál, és egy zacskó chips társaságában ültél a tévé elé, mondván, hogy „ennyi belefér”? Rövid távú megoldásként nézd meg jobban, mit falatozol este: a zsírszegény joghurtba mártogatott nyers zöldségdarabkák is lehetnek isteniek!


Hosszú távon viszont csak az segít, ha jobban elosztod a tápanyagbevitelt a nap során: ne maradjon ki a reggeli, a tízórai, az ebéd, az uzsonna és a vacsora sem!

Fókuszban

Így tanítsd meg a gyerekednek, mi a jó és a rossz érintés

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba

Tiszta lakás, ragyogó jókedv

Egy mobil, amivel bátran villoghatsz, de nem kerül egy vagyonba