8 hízókúra tipp. Hogyan gyarapítsuk súlyunkat?

Kővári Laura
Írta: ,
8 hízókúra tipp. Hogyan gyarapítsuk súlyunkat?
A hízókúra legalább olyan nehéz, mint a fogyókúra. A természetesen vékony lányok száma is óriási, ők arra panaszkodnak, hogy nem tudnak hízni. A következőkben megismerheted a hízókúra fő szabályait, amelyek betartásával és kellő türelemmel kerekded, nőies alakod lehet.
Legyen kiegyensúlyozott étrended

Annak, ha csak pogácsákat és kifliket eszel, kemény egészségügyi következményei lehetnek.
Az egyoldalú táplálkozás megvon csomó létfontosságú vitamint tőlünk. Minden nap fogyasszunk ezért legalább 3 adag gyümölcsöt (egy adag alatt érts egy almát, narancsot, szelet dinnyét, fürt szőlőt) és ugyanennyi zöldséget.

Végezz rendszeres testmozgást

A vékony nők sokszor úgy gondolják, hogy azért nem jó ha sportolnak, mert úgy nem tudnak meghízni. Pedig testmozgás mellett elég magasabb kalóriamennyiséget fogyasztani és akkor biztosan hízni fogunk. A mozgás azért fontos, mert feszesíti és fejleszti az izmokat, ráadásul az anyagcserét is serkenti.
Ezen kívül, az izmok nehezebbek a zsírnál, tehát kilóink száma is gyarapodhat.
Torna mellett fogyasszunk rengeteg fehérjét, hogy elősegítsük az izomtömeg gyarapodását.

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!