7 zsírgyilkos anyagcsere-gyorsító tipp, hogy végre tényleg lefogyj

Sándor Alexandra
Írta: ,
7 zsírgyilkos anyagcsere-gyorsító tipp, hogy végre tényleg lefogyj

Kép forrása: unsplash

Az anyagcsere gyorsítása a fogyni vágyók Szent Grálja: mindenki szeretné elérni, s akár sületlenségeket is hajlandó bevállalni az odajutásért. Mivel a szervezeted energiafelhasználása több egyéni tényezőn is múlik, nem könnyű általánosságban meghatározni, mit tehetsz a sikerért. A következő trükkök bevetésével azonban tényleg könnyebben elérheted a céljaid!

Igyál rengeteg vizet!

Ha gyorsítani akarod az anyagcseréd, nem elég a napi ajánlott minimum 1,5 literes mennyiség. Azok, akik gyorsabb zsírégetésre és formás izmok építésére vágynak, általában 20 testsúlykilogrammonként egy litert isznak – vagy még ennél is többet, ha az edzés vagy a külső hőmérséklet hatására megszomjaznak.

Bizony, ez 70 kg-os súlynál már 3,5 litert jelent. Előnye, hogy sokkal jobb lesz a közérzeted. Hátránya pedig, hogy nagyjából bármelyik út menti fát meg tudod majd jelölni, mert annyit kell majd pisilned.

Használj fűszereket!

Az olyan fűszerek használata, mint a csilipaprika vagy a bors, felturbózza az anyagcserét. Ráadásul a túlzott sózásról is leszokhatsz, ha átpártolsz ezekhez, így két legyet üthetsz egy csapásra – a mértéktelen nátriumbevitel felelős ugyanis napjain szív- és érrendszeri betegségeinek jelentős részéért.

A csípős fűszereket sem szabad viszont túlzásba vinni, mert irritálhatják a tápcsatorna nyálkahártyáit.