7 szokás, ami csúfot űz az anyagcseréddel

Sándor Alexandra
Írta: ,
7 szokás, ami csúfot űz az anyagcseréddel
Próbálsz figyelni a kajálásra, és mozogsz is néha… De valami mintha mégsem klappolna? Amennyiben úgy érzed, hogy minden fogyásra vagy alakformálásra irányuló törekvésed hiábavaló, talán néhány alapvető szokásoddal van gond, ami miatt az anyagcseréd egyszerűen képtelen felvenni a zsírégetéshez szükséges ritmust. Dr. Lauren Slayton, a „The Little Book of Thin” – tehát a magyar könyvpiacon egyelőre kiadatlan, „A vékonyak kis könyve” – című kötet szerzője összeszedte a leggyakoribb ballépéseket.
Nem iszol elég vizet

Ha automatikus „bla-bla” üzemmódra állítod az agyad a napi nyolc pohár vizes tanács hallatán, magaddal tolsz ki. „A testednek megfelelő mennyiségű folyadékra van szüksége az ideális működéshez” – magyarázza Dr. Slayton. Sajnos, amennyiben ezt nem adod meg a szervezetednek, csak a kalóriák takaréklángon történő égetésére lesz képes.
Lassabban veszítesz zsírt, lassabban építesz izmot… Hát kell ez neked? Sokkal jobb legyűrni azt a másfél-két liter vizet, akár citrom- vagy uborkakarikával ízesítve!

Nem vagy eleget a napon

Naponta 15-20 perc napfénynek kell érnie legalább két alkarnyi bőrfelületet ahhoz, hogy a minimum ajánlott bevitelnek megfelelő mennyiségű D-vitamin termelődjön a szervezetedben. A hiányt étrendi úton is pótolhatod, mivel a tejtermékekben, a gombákban, a halakban, a kakaóbabban ugyancsak rengeteg van.


Gyorssegélyként kitűnő ötlet a csukamájolaj vagy orvosi konzultáció után a táplálék-kiegészítő választása. „D-vitamin hiány esetén lassul az anyagcseréd, és több gherlin nevű éhséghormont termel a tested” – teszi hozzá Dr. Slayton.

Fókuszban

A légúti hurut lehetséges színei - Melyik, mit jelent?

5 dolog, amit tenned kell, amikor hurutosan köhögsz

Hogyan „kozmetikázzuk” meg egyedül a kutyusunkat? 5 lépéses útmutató

Egészség és életmód

A légúti hurut lehetséges színei - Melyik, mit jelent?