6 finom esti nassolnivaló, ha fogyni akarsz

Írta: ,

„Este hat után már ne egyél!” – szól a látszólag örökérvényű diétaszabály, ami bizony csak azoknál működhet, akik emiatt nem korgó gyomorral bújnak ágyba minden éjjel. Az esti éhezők közé tartozva sem kell azonban kétségbeesned, mert a következő fogások beiktatásával sokkal sikeresebb lehet a fogyókúrád, és jobb a közérzeted!

Zsírszegény görög joghurt

Rengeteg anyagcsere-gyorsító, eltelítő és izomépítő fehérje, plusz egy kis idegrendszer-lazító triptofán… A görög joghurttal este is jól jársz!

A barátságos tejtermék a gyomrod megnyugtatásában is segít, tehát ha hajlamos vagy az éjszakai gyomorégésre, ennek köszönhetően csökken a tünetek jelentkezésének veszélye.


Ha nem sikerül elaludni: Természetes módszerek álmatlanság ellen


A csemegét akár fahéjjal, cukrozatlan kakaóporral vagy egy pici friss gyümölccsel is feldobhatod, ha a natúr ízvilág épp nincs ínyedre.

Egyedül laktóz- vagy tejfehérje-intolerancia esetén nem ajánljuk, egyébként ideális mindenkinek.

Egy kis sovány pulykahús

Két vékony szelet sült pulykában ugyancsak tekintélyes mennyiségű triptofán van.

(Ha karácsonykor is a nagytestű szárnyasból került az asztalra, most már tudod, miért álmosodtál el olyan hamar!)

A zsírszegény, proteinben gazdag fogás kevesebb mint száz kalória ellenében gondoskodik róla, hogy éjszaka is a fogyásnak kedvező mértékben működjön az anyagcseréd, folytatódjon a zsírégetés, illetve ne épüljenek le az edzéssel kimunkált izmaid.

Egy kis zöldséget is ehetsz mellé, így még több vitamint, ásványi anyagot és rostot rejt majd a késő esti nasid.