5 tipp, ha úgy fogynál, hogy másokra is főznöd kell

Írta: ,

A vonzó alak elsősorban a konyhában készül, legalábbis 70-80%-ban az határozza meg a testsúlyodat, hogy mit eszel. Éppen ezért nem mindegy, mi kerül az asztalra… De hogyan fogyhatsz, ha nem csak magadnak főzöl, hanem másokról is gondoskodnod kell?

Készítsd máshogy a húsokat Kép forrása: gimmedelicious.com

Hatalmas tévhit, hogy a diéta vagy az életmódváltás során csak olyan alapanyagokra építhetsz, amiket a gyerekek egész biztosan nem esznek majd meg.

Persze idővel garantáltan megjegyzik majd, hogy szívesen ennének végre egy kis rántott húst, de rengeteget számít, milyen fogások kerülnek az asztalra.

Az olajban sült ételek helyett választhatod a grillezést, a serpenyőben vagy sütőben sütést, a rántott fogásokból pedig bőven elég, ha csak hetente egyszer készítesz ízletes menüt.

Így senki sem fogja hiányolni a jól megszokott ételeket, de hosszú távon már ennek az egyszerű praktikának köszönhetően is beindulhat a fogyás.

Válaszd meg jól a menüt

Ha finomliszt helyett a teljes kiőrlésű változatok mellett voksolsz, valamint a tésztákat durumlisztből készültre cseréled, rengeteget spórolhatsz a kalóriákon.

Utóbbiak íze szinte teljesen ugyanaz, és az áruk sem olyan borsos, mint hinnéd.

A teljes kiőrlésű liszttel már lebuktathat a család, ezért jobban jársz, ha inkább az édességeket, nassolnivalókat készíted el belőlük. 

Ha sok-sok friss gyümölcs, természetes, vércukorbarát édesítő kerül melléjük, akkor sokkal könnyebb elnyomni a magas rosttartalmú, egészséges lisztek ízét.