5 nyári tevékenység, ami rengeteg kalóriát éget el - És még csak nem is érzed fárasztónak

Írta: ,

Ugye milyen jó lenne, ha úgy fogyhatnál le idén nyáron, hogy még csak meg sem erőlteted magad? Persze a megfelelő étrend nagyon fontos ebben, de ha odafigyelsz a kellő mozgásra, szinte biztos, hogy ez sikerülni is fog! A nyári szezonban ugyanis rengeteg lehetőséged nyílik a mozgás összes szórakoztató formáját kipróbálni, ezek pedig úgy segítenek fogyni, hogy még csak nem is érzed majd fáradságnak.

Elsőre talán egy kicsit ijesztőnek tűnik, de amint leküzdöd a kezdeti félelmet, rá fogsz ébredni, hogy a falmászás nem csak nagyon szórakoztató program, de szuperül formában is tart!

Felmérések szerint ugyanis egy átlagos testalkattal és magassággal rendelkező nő egyetlen órányi falmászással 790 kalóriát tud elégetni!

Erről az tehet, hogy a gravitáció húzó ereje miatt erős izommunkára van szükséged, a mászás során pedig a hátizmodat veszed leginkább igénybe.

Persze ez nem minden, hiszen a bicepszed, a karod, és a lábizmaidat is használod a mászás során, így rendkívül szuperül formába hozhatod magad ezzel a nyáron.

Mindössze napi fél óra aktív sétának is szuper hatásai vannak hosszú távon, azonban érdemes erre különösen odafigyelned akkor, ha a tengerpart közelében nyaralsz!

Egy felmérés során ugyanis bebizonyították, hogy a kalóriák 1.8%-kal gyorsabban égnek el, ha homokban sétálsz, szemben például azzal, ha egyszerűen csak a járdán mennél.

Erről az tehet, hogy a homokban való séta során a tested folyamatosan elsüpped, ami miatt az izmaidat is jobban igénybe veszed a lépéseknél, ezért akár az is hasznos, ha a tengerpart mellett mész el futni.