5 mindennapi praktika, hogy gyorsan formába hozd magad a nyárra

Írta: ,

Ha eddig csak halogattad az életmódváltást, és most a jó idő döbbentett rá arra, hogy mindjárt itt a nyár, ne keseredj el: néhány hónap alatt is sokat tehetsz azért, hogy formába lendülj a rettegett bikiniszezonra. Cikkünkben ehhez adunk tippeket.

Pörögjön az anyagcsere! Kép forrása: unsplash

Elméletben biztosan tudod, de ha eddig nem tetted, ideje a gyakorlatban is alkalmaznod, hogy sokszor egyél kis adagokat. Így nem terheled a gyomrodat és emésztésedet, elkerülheted, hogy ingadozzon a vércukorszintet, és rád törjön a farkaséhség.

Persze az sem mindegy, mit fogyasztasz, a minőségi ételeket részesítsd előnyben, csökkentsd a finomított alapanyagok használatát, és kerüld a feldolgozott élelmiszereket.

Végre itt a finom friss zöldségek és gyümölcsök szezonja, ami megkönnyíti a választást, hogy egészséges, kalóriaszegény ételek kerüljenek az asztalodra.

Bien tipp: A reggeli gyümölcsös zabkásával, és a napközbeni zöldtea fogyasztásával hatalmasat pörgethetsz az anyagcseréden!

 

Igyál sokat! Kép forrása: unsplash

A megfelelő folyadékbevitel is elengedhetetlen, ha egy kicsit fogyni, formálódni szeretnél még a nyárig.

Persze, folyadék alatt nem az üdítőket értjük, ezeket kerüld el, és inkább vizet vagy zöldteát fogyassz.

Indítsd a napod egy nagy pohár vízzel, és óránként legalább igyál mindig, ha kell, használj valamilyen applikációt, ami emlékeztet.

A zöldteát pedig akár kávé helyett is ihatod, hiszen élénkítő, frissítő hatású, és az anyagcserére és jótékonyan hat.