5 fogyókúrás reggeli, ha jót ennél a diéta alatt is

Nagy Niki
Írta: ,
5 fogyókúrás reggeli, ha jót ennél a diéta alatt is

Kép forrása: unsplash

A hétköznapok nagyjából mindenkinek rohanósak – van, aki a suliba szalad, van, aki dolgozni igyekszik, és van, akinek a gyerekeket kell rendbe rakni, mielőtt elkezdődhetne a nap. Egy viszont mindenkiben közös: nagyon megkönnyíti az életüket az, ha nem kell órákat sütögetni a reggelit, hanem gyors, mégis egészséges, a jó táplálkozásba beépíthető ételeket ehet ő is, és ha anyuka, akkor a gyerekek is. Az alábbi reggelik mind táplálóak, egészségesek, és, ami a legjobb bennük, gyorsan, vagy előre elkészíthetők.

Ha semmi kedved reggel sütögetni, és inkább előző este lerendeznéd a reggelit is, akkor ez a recept neked való: egy banánt keverj össze némi nagy szemű zabpehellyel, üss hozzá egy tojást, keverj hozzá csokidarabokat vagy szárított gyümölcsöt, aztán tedd be a sütőbe addig, amíg egy kicsit meg nem szilárdul.

Három-négy napra elegendőt is tudsz belőle készíteni, ha kicsit megnöveled az adagokat, és biztosan nem kell reggel azzal foglalkoznod, hogy vajon mi legyen a nap első étkezése.

Aki evett már valaha quiche-t, az biztosan örökre rajongója marad – ráadásul ez is olyan reggeli, amit egyszer megcsinálsz, és utána pár napig eheted, így nem kell minden reggel szórakoznod vele.

Nem kell hozzá más, csak egy sütőforma, hagyma, paradicsom, spenót, só és bors, 4 nagy tojás, 4 nagy tojásfehérje, egy-két deci mandulatej és némi sajt.

190 Celsius-fokon az összemixelt hozzávalókat süsd meg nagyjából 20 percig, arra pedig figyelj, hogy a quiche felső részére kerüljön a sajt, hogy jól rásüljön.

Legolvasottabb cikkek

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Fókuszban

Lehetünk anyagilag biztonságban, ha baj van - Megtakarítás nélkül is!

Harmónia kívül-belül - Tökéletes páros a Lenortól

Túl nagy a mobilos választék? Szűkítsd le a kört a Huawei P40 családra!