5 fogyókúrás reggeli, ha jót ennél a diéta alatt is

Nagy Niki
Írta: ,
5 fogyókúrás reggeli, ha jót ennél a diéta alatt is

Kép forrása: unsplash

A hétköznapok nagyjából mindenkinek rohanósak – van, aki a suliba szalad, van, aki dolgozni igyekszik, és van, akinek a gyerekeket kell rendbe rakni, mielőtt elkezdődhetne a nap. Egy viszont mindenkiben közös: nagyon megkönnyíti az életüket az, ha nem kell órákat sütögetni a reggelit, hanem gyors, mégis egészséges, a jó táplálkozásba beépíthető ételeket ehet ő is, és ha anyuka, akkor a gyerekek is. Az alábbi reggelik mind táplálóak, egészségesek, és, ami a legjobb bennük, gyorsan, vagy előre elkészíthetők.

Lehet, hogy nem éppen a legolcsóbb és a legkönnyebben elérhető reggelivel kezdjük, de a lazac igazi szuperkaja, főleg, ha a reggeliről van szó: tele van jó zsírokkal, laktató, különleges, és mindezek mellett nagyon finom is.

Így már reggel tehetsz azért, hogy egészséges zsírokat vigyél be a szervezetedbe, ráadásul a halak kifejezetten egészséges választásnak bizonyulnak.

Teljes kiőrlésű kenyeret kenj meg egy kis csökkentett zsírtartalmú vajkrémmel, rakj rá pár szelet lazacot, majd vágj hozzá zöldségeket – tökéletes reggeli egy tökéletesen induló naphoz.

A zabkásával érdemes vigyázni, mert nagyon könnyű úgy elrontani, hogy igazi kalóriabomba legyen belőle.

Először is, ne tejjel, hanem növényi itallal vagy vízzel készítsd, és cukor helyett eritritet, stiviát, vagy hasonló, egészséges édesítőszert rakj bele.

A gyümölcsöket is óvatosan válogasd meg, mert reggel nem túl jó cukrosabbakat enni, hiszen gyorsan feldobja a vércukorszintedet, és nagyon hamar éhes leszel tőle.

A fekete kakaós, vízzel főzött zabkása bogyós gyümölcsökkel és egy kis cukrozatlan mogyoróvajjal tökéletes választás lehet.