5 egészséges és diétás vacsora 1000 forint alatt

Írta: ,

Te is hajlamos lehetsz rá, hogy az anyagiak miatt inkább lemondj az egészséges vacsorákról, pedig az alábbiak is megmutatják, hogy nem muszáj sokat költened egy-egy ínycsiklandó fogásért. Ezeknek a diétás és egészséges vacsoráknak adagja ugyanis kevesebb, mint 1000 forintba kerül!

Diétás körözött extrudált kenyérrel Kép forrása: thefoodieandthefix.com

1/5 Diétás körözött extrudált kenyérrel

Az extrudált kenyér nagyon jó barátod lehet, ha diétás és olcsó vacsorára vágysz, egy szeletben ugyanis csak kb. 17-20 kcal van. Emiatt nyugodtan ropogtathatod vacsorára akár mártogatóssal, akár sovány sonkával és zöldségekkel.

Készíthetsz hozzá diétás körözöttet is, ami ugyancsak tökéletes vacsorára. Utóbbihoz zsírszegény túrót, vagy cottage cheeset keverj el kevés sóval, őrölt paprikával és apróra vágott újhagymával, vagy snidlinggel.

Annyi zsírszegény tejfölt adj hozzá, amíg szép krémes állagot nem kapsz! Friss retekkel ínycsiklandó és olcsó diétás vacsora!

Friss idénysaláták Kép forrása: greenkitchenstories.com

2/5 Friss idénysaláták

Bármit is választasz a nap utolsó étkezéseként, az biztos, hogy a különféle idényzöldségekre építő salátákkal egyszerűen nem foghatsz mellé. Ezeket a zöldségeket kedvező áron szerezheted be, és kedved szerint variálhatod őket.

Ha nincs időd az aprításra, szeletelgetésre, akkor vehetsz előre zacskózott salátát, aminek az egységára ugyan drágább, de egyszerre úgyis csak keveset fogyasztasz belőle, nincs értelme a nagy kiszerelésnek.

Saláta-ügyben az időhiány azért sem lehet kifogás, mert a legtöbb dresszingből készíthetsz nagyobb adagot, és tárolhatod a hűtődben. Így a vacsora összedobásánál csak elkevered a friss salátával, esetleg főzöl mellé tojást, felkockázol kevés sonkát, vagy bontasz egy konzerv (saját lében eltett) tonhalat, és már el is készültél.