5 „diétás” ételfajta, ami gyarapítja a zsírpárnákat

Írta: ,

A diétás ételeknek akkora piaca van, hogy ha valaki a tegnapelőtti, kétes kinézetű ételmaradékot valami karcsúságot ígérő jelzővel bocsátaná áruba, biztosan hamar találna rá vásárlót – aki még örülne is, hogy ennyire okosan választott. A következő infók birtokában viszont te már nem leszel palimadár a boltban.

Gluténmentes falatok

1/5 Gluténmentes falatok

Valahol ott kezdődik a gluténmentes ételek köré gyártott kerettörténet, hogy az ősember nem evett gabonaféléket, tehát bizonyára nekünk, maiaknak sem egészséges – de ezt a teóriát követve nyugodtan alhatnál a szabad ég alatt, vagy elvégezhetnéd egy fa tövében a dolgodat.

Felmérések szerint a glutént elkerülők csaknem egyharmada soha, semmilyen kellemetlenséget nem tapasztalt a gabonaevéssel kapcsolatban, csupán fogyni szeretne ezáltal.

A többieknél pedig genetikai tényezők, esetleg a finomított liszt korábban túlzott bevitele járult hozzá az emésztőrendszeri tünetekhez.

Mivel a gabona kincset érő fehérjét, rostot, vitaminokat és ásványi anyagokat rejt, semmiképpen sem tanácsos „csak úgy” kiiktatnod.

Főleg úgy nem, hogy simán megeszed a harmadik muffint is ebéd után, ha egyszer gluténmentes

Kis kiszerelésű nasik

2/5 Kis kiszerelésű nasik

A családi csomagolású chips már nem fér bele, hiszen le szeretnél adni néhány kilót, az apróbb kiszereléssel azonban semmi gond?

Ez a taktika hosszú távon nem vezet jóra, elvégre a néhány grammos csomagokat hajlamos lehetsz bele sem számítani a napi bevitelbe – holott az összetételét szemügyre véve meglepetés érhet.

A pici csokikkal, kekszekkel és sós rágcsákkal az a fő gond, hogy „üres” kalóriákkal, haszontalan anyagokkal bombázod a szervezetedet, ráadásul egy nap több is lecsúszhat belőlük, hogy kihúzd két igazán diétás főétkezés között.

Ha a nasik rabja lettél, szemléletváltással tudsz magadon segíteni.

Alakíts ki olyan étrendet, amelyben a kalóriák, a fehérjék, a zsírok, a szénhidrátok és a rostok arányát szem előtt tartva egyáltalán nem kell éhezned.

Iktass be napi ötszöri étkezést, s ha mégis korog a gyomrod, legyen nálad alma, répa, narancs, banán vagy másfajta egészséges „snack”!