4 hét diéta, 5-12 kiló mínusz: teljes étrend

Szendrey Adrienn
Írta: , Frissítve:

A következő, dietetikus orvos által összeállított étrenddel 1 hónap alatt 5-12 kilótól tudunk megszabadulni, életkortól, fizikai aktivitástól és súlyfeleslegtől függően. A fogyókúraprogram kemény, de biztos siker. Mindazoknak ajánljuk, akik rövid távon szeretnének minél több kilót leadni.

Diéta előtti tudnivalók

- A fogyókúra során csak a diétában szereplő ételeket fogyaszthatjuk, ezért jobb ha minden kecsegtető nassolni valót és édességet eltakarítunk otthonról.

- Az étrend mellett megjelölt mennyiségeket pontosan tartsuk be, ellenkező esetben a diéta nem lesz elég hatékony.

- A diéta alatt ne fogyasszunk alkoholt, az italok közül csak sima vizet, grépfrútlevet vagy limonádét fogyasszunk, természetesen cukor nélkül.

- Az egyes hetek étrendjében, a napokat kicserélhetjük, például az 1. hét 2. napján fogyaszthatjuk az 1. hét 4. napjának menüjét, de a 4. napon a 2. nap menüjét pótoljuk. A különböző hetek napjainak menüjét ne keverjük.

- Az ebéd és vacsora közt körülbelül 5 órának kell eltelnie.

- Ha bármilyen betegséged van, a diéta megkezdése előtt konzultálj orvosoddal. Várandósoknak a diétát nem ajánljuk.

1. hét. 1. nap

Reggeli: Kavé vagy tea (max. 1 kiskanál cukorral és kevés tejjel)

Tízórai: 2-3 db.

gyümölcs, nyersen vagy facsarva – banán kivételével (az apró gyümölcsöknél legtöbb két maréknyi)

Ebéd: Káposztaleves, egyéb zöldségekkel finoman elkészítve, hús és habarás nélkül

Vacsora: Káposztaleves

„Nassolásra”: Káposztaleves