200 kalória a tányérodon: képek az aprócska mennyiségről

Szabó Erzsébet
Írta: ,
200 kalória a tányérodon: képek az aprócska mennyiségről

Igaz, hogy léteznek ajánlások a napi kalóriabevitelt illetően, de tudnod kell, hogy abszolút a körülményektől függ, mennyit ehetsz. Számít a nemed, az életkorod, az, hogy ülő- vagy fizikai munkát végzel-e, és természetesen nem mindegy, van-e valamilyen betegséged, mennyit sportolsz, illetve milyen gyors az anyagcseréd…

Hogy mégis mondjunk egy megközelítő adatot, egy átlagos nőnek nagyjából napi 1800-2300 kalóriára van szüksége ahhoz, hogy megtartsa a súlyát és megfelelően működjön a szervezete.

Sajnos manapság nagyon sokan elhíznak, aminek egyetlen egyszerű oka van: a bevitt kalóriák mennyiségét alábecsülik, míg a mozgás által felhasznált energiát túlsaccolják.

Az alábbi képek tökéletesen rávilágítanak arra, miért olyan könnyű felszedni a felesleget... Gondolnád, hogy ezeken a fotókon 200 kalória, azaz könnyen lehet, hogy a szükséges napi értéked tizede, nyolcada szerepel?

Forrás: iflscience.com

Galéria / Így néz ki 200 kalória a tányérodon – Megdöbbentő képek az aprócska mennyiségről
Így néz ki 200 kalória a tányérodon – Megdöbbentő képek az aprócska mennyiségről Megnézem
a galériát!

Fókuszban

5+1 dolog, amit minden nőnek tudnia kell a bankkártyákról

Milyen magnéziumsót érdemes választani? Nem mindegy!

Készpénzes vagy? 5 ok, amiért ezentúl kártyával kellene fizetned

Egy hétig csak bankkártyával fizettem! Ezekre a felismerésekre jutottam

5 hatalmas tévhit a bankkártyákkal kapcsolatban – Te is bedőltél ezeknek?

Minden, amit az enyhe hibrid technológiáról érdemes tudni - enyhén szólva menő

Zöld rendszám és hibrid autó? Amit a zöld rendszámról tudni kell

Miért segíthet a magnézium a stresszes időszakokban?