5 nyárváró, egészséges fagyi, amit te is elkészíthetsz otthon

Nagy Niki
Írta: ,

Már régóta tudjuk, hogy az egészséges életmódhoz nem kell lemondani az édességekről – főleg akkor nem, ha ilyen alternatívákat találunk az egészségtelen nasik helyett. A jó idő közeledtével a hagyományos fagyik egyszerűen elkészíthető, mégis nagyon finom verzióit mutatjuk meg!

1. Az örök klasszikus: a banánfagyi

Hozzávalók:

  • 3 banán,
  • vanília kivonat,
  • 3 evőkanál fekete kakaó,
  • egy csipet só,
  • tej, ha a turmix nem tudja feldolgozni a fagyott gyümölcsöt.

Elkészítés:

Ez a legegyszerűbb egészséges jégkrém, amihez alig kell hozzávaló, mégis nagyon finom. 3 lefagyasztott banánra lesz szükséged, és a további három hozzávalóra, na meg egy turmixgépre, és már eheted is a csokis csodát, aminek teljesen olyan íze van, mintha egy hagyományos banános-csokis fagyit ennél.

2. A gyümölcsös-banános

Hozzávalók:

  • 3 banán,
  • egy csésze fagyasztott bogyós gyümölcs,
  • vanília kivonat,
  • tej, ha a turmix nem tudja feldolgozni a fagyott gyümölcsöt.

Elkészítés:

Ha inkább a gyümölcsös, de mégis telt ízek kedvelője vagy, akkor ez lesz a kedvenced: a banán megadja az édes ízt, a fagyott bogyós gyümölcsök pedig a savanykásat, amitől olyan lesz az eredmény, mintha tejes-gyümölcsös fagyit ennél.

3. Kókuszcsoda

Hozzávalók:

  • 3-4 deci kókusztej,
  • kókuszkrém (opcionális),
  • édesítőszer,
  • vanília kivonat,
  • egy csipet só.

Elkészítés:

Az egészet keverd össze, és tedd mélyhűtőbe. Azt is választhatod, hogy a kókusztejet előre lefagyasztod kis jégkockákként, és ezt turmixolod össze, így kicsit krémesebb lesz az eredmény.

Fókuszban

3 napos őszi nagytakarítás - Ha ezeket a lépéseket betartod, az egész lakás ragyogni fog!

Rakd össze a top tisztítós kosarat: 6 kellék takarításhoz, amikkel gyerekjáték lesz az otthonod tisztán tartása

Bor, gasztronómia és kultúra – Ez vár Budapest Borfesztiválján