Cukormentes túrórudi házilag - így csináld!

Írta: ,

Gyerekkor, finom falatok, túró, édes íz, roppanós csokiréteg… Neked is hiányzik a klasszikus túrórudi a felnőtt életedből, ugye? Hát igen, ha diétázni kezdünk vagy véglegesen leszámoltunk a cukorral és a mesterséges alapanyagokkal, akkor vagy elfogadjuk, hogy nem veszünk többet tucatnyi rudit a következő bevásárlás alkalmával, vagy megvesszük a diabetikus verziót drágán, tele ki tudja milyen édesítőkkel és tartósítókkal, esetleg összekapjuk magunkat és nekiállunk az otthoni gyártásnak – inkább a legutóbbi, nem?

Nem kell desszertmesternek sem cukrásznak lenned ahhoz, hogy isteni, cukormentes házi rudit készíts; mutatjuk is a receptet! A legjobb, hogy ez a verzió kalóriaszegény, ráadásul támogatja az egészségedet a magas kakaótartalmú csokival, a friss túróval és a természetes édesítéssel – irány a konyha, kényeztesd magad és a családod egy kis házi desszerttel!

Mitől jótékony ez a megoldás?

1. A túró

Fogadjunk, hogy nem tudtad, mennyire szuper élelmiszer a túró: nemcsak elképesztően gazdag fehérjeforrás, de tele van A-,E-és B-vitaminnal, enyhíti a gyomorfájdalmakat, miközben telít és alacsony kalóriatartalmú - ezért is érdemes desszerteket készítened belőle!

2. Az étcsoki

Azzal már biztosan tisztában vagy, hogy a kakaó (tehát így a magas kakaótartalmú étcsoki is) szuperhős a desszertek között: tele van antioxidánssal (ami fiatalító hatással rendelkezik), szívet védő flavonoidokat tartalmaz, hosszú-és rövidtávon is javítja a memóriát, segít beindítani az endorfintermelést és elképesztően finom – ehhez a recepthez is minél minőségibb, mesterséges alapanyagoktól mentes verziót használj!