Egy bizonyos összeg kifizetésével a vendég elvárhatja, hogy egy szálloda a személyes kívánságait is teljesítse, és a VIP vendégeket fogadó hotelek erre fel is vannak készülve. De a bekészített gyümölcskosár vagy a rózsaszirom a lepedőn nem minden, néhány vendég egészen elképesztő elvárásokkal rukkol elő, még mielőtt betenné a lábát a szobájába.
1/5 A vendég, aki nem bírta a lilát
Az Új-Zélandon álló Rees Hotel Queenstown szóvivője, Nathan Brown szerint egy tehetős hölgy vendégük még az érkezése előtt tájékoztatta a hotelt, hogy ő allergiás a lilára. Igen, a színre. Éppen ezért azt kérte, hogy a hotelszobájából, illetve az ahhoz vezető útról is távolítsanak el mindent, ami ezt a színt megjeleníti, nehogy megbetegedjen.
A hotel személyzetének ez nem kis kihívást jelentett, ekkoriban ugyanis levendulát használtak minden szobában légfrissítőként, a hotel könyvtárában voltak lila könyvek, a borospalackokon lila címkék voltak és a dekorációul szolgáló festményeken is szerepeltek lila virágok.
A hotelben mégis megoldották a dolgot, nem kérdeztek semmit, csak eltüntették a lila színt, és vendégük egészséges maradt a teljes szállodai tartózkodás alatt.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!