Életmód / Táplálkozás

Fogyás könnyedén: 6 módszer, amivel átverheted az agyad evés közben

Valójában bármilyen diétát is követünk megrögzötten, hiába tiltjuk le magunkat bizonyos élelmiszerekről és hiába próbálkozunk minden erőnket összeszedve több zöldséget enni, nem érhetjük el a célt, ha a light és a csökkentett cukortartalmú élelmiszerekből négyszer annyit eszünk, mint kéne – mert a megoldás a normális, mértékletes étkezésben rejlik. De hogyan csináljuk ezt?

Amikor a kedvenc ételünk van az asztalon, iszonyú nehéz időben letenni a villát vagy megnyalni az ujjunkat és azonnal abbahagyni az evést. Embert próbáló, de van megoldás! Fogadd meg a tippjeinket és redukáld minden egyes étkezésedet, hogy egészséges diétázó lehess – hidd el, sok-sok kitartással és ezekkel a trükkökkel sikerülhet!

Ebéd előtt egy alma

Finom, roppanós és kalóriaszegény – csapd be magad egy almával minden ebéd, uzsonna vagy vacsora előtt!

Ha fél órával az étkezést megelőzően betolsz egy almát és egy nagy pohár vizet, 30-40%-kal kevesebbet fogsz enni a rengeteg rost miatt, ami egy nap alatt akár 400 kalóriát is jelenthet!

Irány a gyümölcspult, szerezz be jó sok almát a heti étkezéseidhez!

 

Dobj fel mindent magokkal!

Ha egy kis kesudióval vagy mogyoróval spékeled meg a főztödet, hamarabb leszel tele, próbáld csak ki!

Olvastad már?  Csalónap a diéta alatt? Íme, a trükkök, amiktől nem hízol vissza!

A fehérje és az egészséges zsírok mind-mind abban segítenek, hogy tápanyaggal lásd el a szervezeted – ráadásul finomabb és kicsit egzotikusabb is lesz így minden étkezés!

Sótlan mandula, pisztácia, tökmag, kesudió…

Isteni és laktató kiegészítők a főzéshez!

 

Ami hizlal, azt kicsiben tálald

Szedd szét az ételeket külön kis edényekbe – ugye, mondanunk sem kell, hogy a kicsi és fehér tányér alapvetés? (Világos alapon sokkal többnek tűnik majd a mennyiség, amit kiszedtél.)

Viszont egy dologra mindig figyelj: a köretet ne mellé pakold, hanem egy kicsi tálkába, és a krumplipürét, kenyeret, bacont vagy bármilyen hizlalóbb hozzávalót tedd külön-külön edényekbe!

Ez majd azt az érzést kelti benned, hogy becsülj meg minden falatot – és ez így is lesz, ráadásul a tálalás is sokkal szebb lesz tőle.

 

Minél több rost

Ha rengeteg rostos zöldséget és teljes értékű gabonát eszel nap mint nap, sokkal jobban jársz, mintha spagettit vagy szendvicseket ennél: igyekezz az egészséges étkezés arányait tartva minden egyes étkezésnél rengeteg zöldséget is fogyasztani, hogy támogasd a bélrendszered és minél hamarabb eltelj!

Olvastad már?  A legnépszerűbb detox kúrák – emiatt nem hat egyik sem

A rostok ráadásul nemcsak a fogyásban segítenek, hanem az általános egészséged és közérzeted javításában is.

Sok legyet egy csapásra!

 

Kezdj salátával!

Mielőtt nekiesnél az ebédednek, tolj be egy jó nagy adag madársalátát vagy spenótot, kevés növényi olajjal és magvakkal!

Tökéletes előétel és sokkal, de sokkal kevesebbet fogsz utána enni, próbáld csak ki – ha pedig az almás trükköt is beveted, alig leszel éhes, mire elérsz a főételedig…

Ezt a módszert imádni fogod, tényleg iszonyú hatásos!

 

Fehér helyett barna

Igyekezz minél több teljes kiőrlésű gabonát enni, hogy a rosttól és az ásványi anyagoktól hamarabb eltelj!

Hidd el, az igazi barna kenyér nem olyan, mint a fehérlisztből készült társai; egy-két szelet után könnyen eltelítődsz és nem leszel olyan hamar éhes, mintha egy nagy fehér zsemlét ettél volna felvágottakkal.

Ha szendvicsekre kerül a sor, pakold meg őket zöldségekkel és élvezd a rostok jótékony hatásait!