Életmód / Receptek / Táplálkozás

Ezt eszik azok reggelire, akiknek a munkájuk az egészség

Azt már azért mindenki tudja, hogy a reggeli a nap legfontosabb étkezése – nem mindegy, hogy hogyan kezded a napodat, mennyi és milyen minőségű ételt eszel rögtön felkelés után. Ki tudná jobban, hogy mi a jó reggeli, mint azok, akiknek a munkájuk az egészség? Összegyűjtöttük, hogy a leghíresebb, egészséges életmóddal foglalkozó bloggerek és szakértők mit esznek reggelire.

Deliciously Ella

A brit blogger növényalapú étrenden él, így a legtöbb hagyományos reggeliféle kiesik nála.

Ráadásul nagyon szereti az édes ételeket, úgyhogy dupla kihívással kell megküzdenie, ha egészségesen szeretné kezdeni a napot.

A kedvenc reggelije a zabkása, amit előző éjszaka áztat be kesudiótejjel, aztán magvakkal és gyümölcsökkel fogyasztja.

Natasha Oakley

Az Instagram-sztár vállalkozó attól függően váltogatja a reggelijét, hogy éppen sósat vagy édeset kíván, persze mindig csak egészséges hozzávalókat választ.

Az édes verzióhoz görög joghurtot kever össze egy kis müzlivel és bogyós gyümölcsökkel, a sóshoz pedig rántottát eszik avokádós pirítóssal.

Sarah’s Day

Az ausztrál fitneszblogger nem ehet sem glutént, sem laktózt, ezért legtöbbször proteinkenyérre kent avokádóval és tonhallal kezdi a napot, vagy egy finom turmixot készít magának banánból, fehérjeporból és jégből.

Sarah edzéssel kezdi a napját, ezért viszonylag későn eszik, de akkor szüksége van szénhidrátra ahhoz, hogy visszatöltse az edzés alatt elégetett kalóriákat.

Kayla Itsines

Az ausztrál személyi edző jelenleg talán a legnépszerűbb edzésmódszer tulajdonosa: az Instagramon tett szert óriási népszerűségre azért, mert 12 hetes programjának segítségével csak úgy olvadnak a lányokról a kilók.

Kayla maga általában korán kel, ezért nincs ideje komoly reggelire, általában csak egy szelet teljes kiőrlésű kenyeret és buggyantott tojást eszik.

Whitney Simmons

Az amerikai Instagram-sztár imádja az édességet, ezért reggelire vagy egészséges gofrit készít, vagy proteinpalacsintát süt.

Olvastad már?  5+1 finomság, amit a muffinsütőben elkészíthetsz – tojásos, húsos kosárkák

Mindegyikhez friss gyümölcsöket eszik, és esetleg egy kis cukormentes szósszal is megbolondítja őket.

A lényeg számára az, hogy legyen a reggeliben elegendő fehérje, ami segít visszaépíteni az izmait edzések után.

Karina Elle

Az amerikai tornász és fitneszmodell nem szívesen mond le az édes reggelikről, csak megtalálja az egészséges alternatívájukat: az egyik kedvence például az egészséges müzli, amit puffasztott rizsből, mandulatejből és csokis fehérjeporból készít, aztán gyümölcsökkel fogyaszt el.