Stílus / Test

5+1 módszer a dekoltázsodon megjelenő ráncok ellen

Nem csak az arcunk kezd el ráncosodni az idő előrehaladtával; a nők különösen megtapasztalják egy bizonyos életkor után azt, hogy a dekoltázsuk feletti bőr is kicsit megereszkedik, és ráncosabbá válik. Ebbe persze nem kell beletörődnöd! Számtalan módszer létezik arra, hogy feszesebben tartsd a mellkasodon a bőrt; mi mutatunk is párat.

Az alvópóz

Általában te is az oldaladon fekve vagy a hasadra fordulva alszol?

Sajnos ez a két póz erősen tehet a mellkasodon kialakuló ráncokról!

Szakértők szerint így az volna a legjobb, ha megpróbálnál minél gyakrabban a hátadon fekve aludni.

Persze benne van a pakliban, hogy még ha el is alszol így, rögtön az első mocorgásnál oldalra fekszel, így érdemes kipróbálni azt, hogy a bokáid alá egy párnát helyezel, vagy a két oldaladra egyet-egyet.

Ezzel a módszerrel nagyobb eséllyel alszol tovább a hátadon, és a jó hír, hogy a melleidet is rugalmasabban tartja!

Aloe vera

A házi készítésű krémekkel is szuper hatást érhetsz el, ha a megfelelő alapanyagokból készíted őket.

Erre pedig egy szimpla aloe verás „maszk” is képes lehet.

Vágj le egy vékony levelet a növényből, távolítsd el a külső bevonatot, és a benne lévő gélt csöppentsd rá a bőrödre, majd óvatosan kend szét.

Ezek után várj körülbelül 20 percet, mielőtt esetleg fürdenél, vagy felvennél egy pólót.

Az aloe vera ugyanis segíti a bőr természetes hidratálását, hogy az minél rugalmasabb maradjon, és ne száradjon ki.

A kezelést érdemes hetente legalább egyszer elvégezned magadon, és meglátod, sokkal ragyogóbb lesz a bőröd!

 

Hűvösebb víz

Te is szívesen állsz be a zuhany alá, hogy forró vízben tusolj le?

Bármennyire is kikapcsol ez a tevékenység, pláne a téli időszakban, sajnos mostantól ideje változtatnod rajta.

A nagyon magas hőfokú víz ugyanis eltávolítja a bőr természetes olajait, és ez szárazsághoz vezet; ami idővel a ráncok kialakulásáért is felel.

Ha a zuhanyrózsából közvetlenül a mellkasodra érkezik a forró víz, a ráncok gyorsabban megjelenhetnek.

Ezért az is jó megoldás, ha nem a dekoltázsod irányába tartod a vízsugarat, hanem hagyod, hogy a nyakadról, válladról folyjon rá végig.

A melltartó mérete

A melltartód is szerepet játszik abban, mennyire ereszkedik meg a bőröd a mellkasodon.

Ha olyan darabot viselsz, ami megfelelő tartást ad, és természetes pozíciót biztosít a mellek számára, akkor a gravitáció is kevésbé fejti ki rajtuk a hatását.

Arról nem is beszélve, hogy ilyen esetben kisebb súrlódás éri a bőrödet.

Úgyhogy mostantól mindig figyelj arra, hogy a lehető legkényelmesebb melltartót vásárold meg, hiszen később hálás lesz érte a tested!

 

Masszázs

Nem csak a hátadnak és a lábaidnak van szükségük masszázsra: ez a mellkasoddal is csodákat tehet!

Azáltal, hogy időnként óvatosan megmasszírozod a dekoltázsod feletti részt, beindítod a vérkeringést, aminek következtében még több oxigén jut a bőrödbe; ez pedig lelassítja az öregedés folyamatait is.

A legjobb, ha egy kis testápolóval végzed ezt. Tegyél egy kisebb adagot az ujjaidra, majd körkörös mozdulatokkal masszírozd be a mellkasodba.

Figyelj a melleidre is, hiszen nekik is szükségük van a vérkeringés felpezsdítésére!

Napvédelem

A túl sok UV-sugárzás is károsan hat a bőrödre, a mellkasod területén pedig ez még inkább így van!

A nyári strandolás alatt elkerülhetetlenül sok napfény éri a dekoltázsodat, ami alapjában véve is egy érzékeny terület, így a ráncok is gyorsabban meglátszanak rajta.

Mostantól figyelj oda arra, hogy minimum 30 faktoros napkrémmel kend be ezt a területet, és lehetőleg mindig pótold, miután fürödtél a vízben.

Ezek az apróságok együttesen segítenek abban, hogy fiatalos maradjon a dekoltázsod.

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást