Téli fáradtság: 11 dolog, ami azonnal feldob

, 2011. november 29
Google+
Add a Startlaphoz
Szólj hozzá a cikkhez!
Nyomtatás
Horoszkóp hozzáadása a Facebook profilomhoz
Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

1 / 11 Hideg víz

Ha nem is bújsz hidegzuhany alá (pedig egészséges és mindennél jobban felébreszt), megteheted napközben bármikor, hogy hideg vízzel lemosod arcodat.

Ez akkor is hatásos, ha fontos találkozód lesz, vagy erős szellemi feladatra készülsz.
Következő lap »
Viccelődj

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

2 / 11 Viccelődj

Egy jó móka, egy ártatlan csipkelődés, egy új vicc és egy kis mosolygás mindenkinek kijár. Semmi sem kapcsol ki jobban, mint egy önfeledt nevetés vagy egy jó poén.

Beszélgess, tréfálkozz, így könnyebben veszed a munkát és felvillanyozódsz.
Következő lap »
Viselj vidám színeket

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

3 / 11 Viselj vidám színeket

Pillanatnyi lelkiállapotodra nagy hatással vannak a téged körbevevő színek. Ezért nem mindegy, milyen ruhába vagy öltözve.

A sötét, komor színektől nem lesz jobb kedved, viszont az élénk, világos színektől, szórakoztató mintáktól te is élénkké és energikussá válsz.
Következő lap »
Zene

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

4 / 11 Zene

Nem meglepő, hisz tudjuk, hogy a zene agyunk örömközpontjára hat - ugyanazt az agyi aktivitást mutatja, mint amit az eufóriát okozó ingerek is okoznak (szex, drogok). Szóval elő az mp3 lejátszóval és hallhasd kedvenc zenéidet!

Következő lap »
Igyál teát

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

5 / 11 Igyál teát

A kávé függőséget okoz, hiánya pedig fejfájást. Egy egészséges teának viszont semmiyen káros következménye sincs, sőt! 

Ha fel szeretnél ébredni, válassz egy csésze zöld teát. Felmérések szerint napi 4-6 csésze zöld tea csökkenti a stresszhormon szintet is.
Következő lap »
10 perces szundi

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

6 / 11 10 perces szundi

Tudtad, hogy akár 10 perc alvással is teljesen ki tudod pihenni magad? Szóval ha kifacsarva érzed magad, dőlj végig az ágyon és engedd el magad! 

A kavargó gondolataid lassan eltűnnek és újult erővel fogsz nekivágni a nap további részének.
Következő lap »
Torna

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

7 / 11 Torna

Alig pár mozdulattal felébresztheted magad a punnyadásból. Állj fel, majd hajolj le és érezd, ahogy magadhoz térsz!

Maradj így 10 másodpercig, majd egyenesedj fel - ismételd 5-ször. Ezzel a gyakorlattal fokozod fejedben a vérkeringést, és úgy fogod érezni, mint aki teljesen kipihente magát.
Következő lap »
Masszázs

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

8 / 11 Masszázs

Ha melletted van kedvesed, vagy közeli ismerősöd, kérd meg masszírozza válladat, talpadat vagy fejbőrödet. Ez a népszerű relaxációs masszázs része, segít ellazulni, felélénkít, újult erővel tölt meg.

A vérkeringés serkentésével több oxigén jut az adott testrészre, így éberebbnek fogod érezni magad.
Következő lap »
Egyél egy darab csokoládét

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

9 / 11 Egyél egy darab csokoládét

Egy kis darab csokoládé adhat annyi endorfint, amivel plusz életerővel fogsz  megtelni. Ráadásul a csokoládé kis mennyiségben koffeint is tartalmaz, ezért is élénkít. Következő lap »
Illatosíts naranccsal

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

10 / 11 Illatosíts naranccsal

A naracs/mandarin illatának csodatevő hatása van. Fellendíti az érzékeidet és nyugtató hatása van.

Vedd körbe magad citrusokkal, mint a narancs, citrom, lime és szippantsd tele magad energiával.
Következő lap »
Szerelem, flört

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

11 / 11 Szerelem, flört

A forró érzelmi viszonyok teljesen felpezsdítik az embert. Egy kis flört, egy kis csipkelődés azonnal felráz a téli szürkeségből.

A szív hevesebben ver, az arc kipirul, a pupillák kitágulnak, és hormonok kezdik el játékukat szervezetedben.
Kapcsolódó:
Ezért van a tavaszi fáradtság és így tehetsz ellene

Hirdetés

Hozzászólások

Kapcsolódó galériák

Hírlevél

A hét legérdekesebb témái!
Gézengúz Alapítvány
Bien.hu twitter