Hogyan fogyjunk 15 kilót három hónap alatt?

, 2011. augusztus 30
Google+
Add a Startlaphoz
Szólj hozzá a cikkhez!
Nyomtatás
Horoszkóp hozzáadása a Facebook profilomhoz
Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

1 / 10 Vegyél egy digitális mérleget

Ez könnyű feladatnak tűnik. Hogy miért fontos mérni magad? Előszőr is azért, hogy elszőrnyülködj, aztán erős elhatározással neki tudj kezdeni a diétának.

Másodszor azért fontos befektetned egy digitális mérlegbe, hogy pontosan látni tudd a fejlődést és újra meg újra motiválni tudd magad.
Következő lap »
Szokásbeli változások

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

2 / 10 Szokásbeli változások

A legtöbb diéta kizárja az étrendből az üdítőitalokat, kávét, sört, koffein-tartalmú italokat stb. Pedig nem szükséges őket feladni, egyszerűen az egészségesebb alternatívában fogyasztani. A kávét igyuk feketén, cukor és tejszín nélkül.

A kólából válasszuk a cukormenteset, üdítőitalokban pedig a frissen facsart gyümölcsöket fogyasszuk. Sörben fogasszunk minél világosabb változatot, nem rontunk sokat diétánkon ha egyszer-egyszer megengedünk magunknak egy sört, ilyenkor próbáljuk máshonnan lecsípni a kalóriákat.
Következő lap »
A diéta és az élet

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

3 / 10 A diéta és az élet

Fontos megértenünk, hogy a diéta időben apró töredéke életünknek. Ha például 80 évet élünk, a 3 hónap mindössze csak 0,41 százaléka életünknek. És ha egyszer lefogytunk, teljesebb és boldogabb életet élhetünk, valamint javul életminőségünk.

Ez a tény segít motiváltnak maradni. Kezdjük tehát a visszaszámlálást és legyen kitartásunk, hisz semmi az egész!
Következő lap »
Mérd magad naponta

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

4 / 10 Mérd magad naponta

Szinte minden szakértő azt mondja, hogy csak hetente egyszer mérd magad, hogy látványosabb legyen a fogyás, és mérvadóak legyenek a számok.

Ellenben a napi méretkezéssel még azt a 0,2 kiló minuszt is láthatod, amelyet egyik napról a másikra érz el. Így egyből visszajelzést kapsz arról, hogy egészségesen táplálkoztál vagy tornáztál.
Következő lap »
Igyál napi legalább 2 liter vizet

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

5 / 10 Igyál napi legalább 2 liter vizet

Nemcsak azért ajánlott, mert egészséges és szervezetünk igényli, hanem azért is, mert kevésbé érezzük magunkat éhesnek utána.

Ezen túlmenően, ha nem iszunk elég vizet fáradtabbnak érezzük magunkat. Osz be például így: reggel, délben, délután és este igyál 2-2 pohár vizet.
Következő lap »
Hangoztasd, hogy diétázol

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

6 / 10 Hangoztasd, hogy diétázol

Azzal, hogy elmondod a barátaidnak, ismerőseidnek, hogy diétázol szégyellni fogod nem betartani ígéreted.

Tény, hogy ez erősen motivál, ráadásul szeretnénk eltüntetni a "kövér képet", amelyet kialakítottunk magunkról az elmúlt időszakban.
Következő lap »
Ne diétázz a hétvégén

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

7 / 10 Ne diétázz a hétvégén

Egy újabb szokatlan tanács, de beválik. A hétvégék általában a családról és jó ételekről szólnak. De az, hogy depressziósak vagyunk, mert nem kóstolhatjuk meg az ínyencségeket, egyáltalán nem segít.

Lehet, hogy a diéta első heteiben könnyen viseljük a hétvégi diétát, de ahogy kezd múlni az idő, egyre inkább szeretnénk elengedni magunkat és megünnepelni eddigi sikereinket.

Tehát a 7 napból 2-ben merjünk megkóstolni minden finomságot, persze az adagokkal vigyázzunk. Ezek a vétkezések mentálisan feltöltenek és erőt adnak a következő héthez.
Következő lap »
Nem kell feláldozni az életet a diétáért

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

8 / 10 Nem kell feláldozni az életet a diétáért

Ha különleges események történnek velünk, mint születésnap, esküvő, munkahelyi ősszejövetel, akkor egyszerűen lehetetlen egészségesen étkezni.

Az ilyen napokat soroljuk a heti 2 nap bűnözés kategóriába. Másszóval ha kedden ünnepelsz, akkor a hétvégén csak 1 nap vétkezz.
Következő lap »
Edzésterv

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

9 / 10 Edzésterv

Nehéz időt találni az edzőteremre. Azonban fél óra edzés mindössze 2%-át teszi ki a napnak.

Keress egy olyan sportot vagy mozgásformát, amely örömet okoz (sport,aerobik,tánc,kocogás,biziklizés,úszás) és végezd naponta.

Következő lap »
Mi történik a fogyókúra után?

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

10 / 10 Mi történik a fogyókúra után?

Miután elvesztettük súlyunkat, meg kell tudnunk tartani azt. Normális esetben a testsúly 2-3 kilóval ingadozhat, ezért ha ennél többet hízunk, azonnal tartsunk egy rövid diétát, amíg vissza nem nyerjük normál testsúlyunkat.

Ha sikerül megőriznünk 1 évig, akkor nagy eséllyel meg fogjuk tudni őrizni mindig.
Kapcsolódó:
Így kerüld a visszahízást a diéta befejeztével

Hirdetés
Google+
Add a Startlaphoz
Szólj hozzá a cikkhez!
Nyomtatás
Horoszkóp hozzáadása a Facebook profilomhoz
Cimkék Cimkék: fogyókúra, diéta

Hozzászólások

Hírlevél ingyenes!

Ne maradj le a hét legérdekesebb témáiról!
Bien.hu twitter