A legjobb alakformáló sportok

, 2012. szeptember 11
Google+
Add a Startlaphoz
Szólj hozzá a cikkhez!
Nyomtatás
Horoszkóp hozzáadása a Facebook profilomhoz
Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

1 / 6 Futás

Futni bárhol és bármikor lehet. A legolcsóbb mozgásforma, mivel nincs szükség másra, csak egy jó cipőre, és máris kezdhetjük! Való igaz, sokakat megoszt ez a sport, mivel vagy valaki imádja, vagy valaki a legszörnyűbb kínzások közt tartja számon.

Pedig a futással az egész testünket kitűnően átmozgathatjuk, és nem csak formás lábakat és popsit, de izmos, lapos hasat és szálkás karokat is varázsolhatunk vele viszonylag rövid idő alatt. Ha eddig nem sportoltál semmit, először kezdd csupán 5-10 perces lassú kocogással, majd a magad ütemében, folyamatosan emeld az időtartamot és a sebességet!
Következő lap »
Úszás

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

2 / 6 Úszás

A futáson kívül talán az úszás az, ami a legtöbb izomra hatással van, főleg akkor, ha gyakran változtatod az úszásnemet. Szintén látványos eredményeket érhetünk el vele rövid időn belül, viszont nem árt ügyelni a helyes fejtartásra közben, mivel meglehet, hogy az álomalak mellé komoly nyaki gondokkal gazdagodsz.

Sokan azért nem választják az úszást, mert félnek attól, hogy hatására férfiasan széles háttal fognak rendelkezni, pedig ez inkább a versenysportolókra igaz. Ha Te mégis hajlamos vagy rá, akkor ne űzd olyan rendszerességgel, és egészítsd ki már mozgásformával.
Következő lap »
Falmászás

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

3 / 6 Falmászás

Az extrém sportok közül egyre inkább elterjedőben van a falmászás, amely ma már szinte bárki számára elérhető. Igazán rá lehet kapni az ízére, mivel kevésbé monoton, mint az eddig felsoroltak, ráadásul az adrenalin szintet is megdobja.

Mászás közben igaz, érzed az izmaid erőltetését, mégsem arra ügyelsz, mivel legtöbbször az embert magával ragadja az izgalom és feljebb jutás vágya. Kiválóan formálja az egész testet, és inkább szálkásít, mint izmosít, így a nőknek kifejezetten jót tesz.

Következő lap »
Rúdtánc

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

4 / 6 Rúdtánc

A rúdtánc régebben az éjszakai bárok látványossága volt, viszont napjainkban komoly sporttá nőtte ki magát. Igazi női mozgásforma, mivel a kisugárzásra és a magabiztosságra is nagy hatással van.

Való igaz, eleinte eléggé nehéz elsajátítani a helyes fogásokat és technikát, viszont pár alkalom után mindenki bele tud rázódni. Hogy mit garantálnak a rúdtánc során? A nőiesség erősítését, sok-sok nevetést, no és persze bomba alakot!
Következő lap »
Harcművészetek

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

5 / 6 Harcművészetek

Mindegy, hogy a pörgősebb, vagy a lassúbb, meditatívabb harcművészeteket preferálod, mindkettő tökéletes alakot varázsol. Amennyiben csak valamely testrészedet szeretnéd formálni, akkor rengeteg formája közül tudnál választani, ugyanis, van, amely inkább a lábakat erősíti a sok rúgással, de akad olyan is, ami az ütésekre fókuszál (persze találhatsz olyat is, amely az egész testet átmozgatja, pl. a capoera).

Külön jó oldaluk ezeknek a sportoknak, hogy megtanít az önvédelemre, valamint mentálisan is jó hatással van ránk.
Következő lap »
Ashtanga jóga

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

6 / 6 Ashtanga jóga

A jógáról a legtöbb embernek a lassú, megfontolt mozdulatok jutnak az eszükbe. Pedig a jógának is létezik különféle változatai, ilyen például az ashtanga jóga. Hogy miben különbözik a hagyományostól? Leginkább abban, hogy itt lassúságról szó sincs, hanem az egész edzés alatt folyamatos mozgásban vagyunk.

Éppen ezért kezdőknek nem is ajánlják, mivel kell hozzá egy alap állóképesség, illetve az hogy ismerjünk pár ászanát (jógában használt gyakorlatot). Amennyiben ezek a feltételek megvannak, és szereted a pörgést, akkor próbáld ki ezt a mozgásformát, a testi-lelki hatás biztosan nem marad el!
Kapcsolódó:
8 meglepően biztonságos sport gyerekeknek

Hirdetés

Hozzászólások

Kapcsolódó galériák

Hírlevél

A hét legérdekesebb témái!
Bien.hu facebook