A 7 napos intelligens diéta

, 2011. július 29
Google+
Add a Startlaphoz
Szólj hozzá a cikkhez!
Nyomtatás
Horoszkóp hozzáadása a Facebook profilomhoz
Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

1 / 12 Egyél többször kevesebbet

Ha nem reggelizel, biztos többet fogsz enni ebédre, ha pedig egész nap nem eszel biztos lehetsz benne, hogy este soha nem látott mennyiségű ételt leszel képes magadba tömni.

Minél többet kell emésztenie szervezetünknek, annál több kalóriát égetünk. Miért? Mert a napi energia-ellátásunk körülbelül 10%-át az emésztő folyamat használja el. Tehát ha gyakran eszel keveset, nemcsak kevesebb kalóriát fogyasztasz, de az emésztőrendszeredet is folytonos "munkában" tartod.
Következő lap »
Mindenhol legyen nálad víz

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

2 / 12 Mindenhol legyen nálad víz

A legtöbbször azért nem hidratáljuk magunkat, mert épp nincs kéznél víz. Ennek érdekében mindig készítsünk magunk mellé vizet, hisz a H2O üríti ki szervezetünkből a méreganyagokat, plusz megelőzzük a fáradtság, szédülés érzését.

Egy másik fontos szabály, hogy minden étkezés előtt igyunk meg egy pohár vizet, utána bizonyítottan kisebb étvágyad lesz.
Következő lap »
Mozgás

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

3 / 12 Mozgás

A testmozgás fontos része a fogyókúrának nemcsak azért mert kalóriákat éget, hanem mert javítja a test oxigén ellátását. Minél jobb a keringés, annál energikusabb leszel.

Tudtad, hogy 20 év felett a nők minden évben 200-300 dkg izmot veszítenek? Ez egy évtized alatt 2-3 kiló izomveszteséget jelent, ez 40 éves korunkra akár 6 kiló izomveszteség. Az izom helyét pedig mi más venné át, mint zsír...Ezt megelőzve fejlesztened kell izmaidat és erősítened tested.
Következő lap »
Jobb alvás, kevesebb stressz

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

4 / 12 Jobb alvás, kevesebb stressz

Az alvás kritikus része a sikeres fogyásnak. A túl kevés alvás lelassít a nap folyamán, nehézzé teszi a gondolkodást és érzékenyebbé tesz a kísértésekre.

A stressz is fontos szempont, minden esetben nehezíti a fogyókúrát ha stresszes helyzeteknek vagy kitéve. Tehát végy egy mély lélegzetet, lazíts és aludd ki magad!
Következő lap »
Kötelezd el magad a 7 napos fogyókúra mellett

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

5 / 12 Kötelezd el magad a 7 napos fogyókúra mellett

Azzal, hogy kilókat adsz le, egyre energikusabbá válsz. A túlsúly veszélyes a szervekre, izmokra, ízületekre és egyáltalán az egész szervezetre. Próbáld ki az egy hetes diétát, látni fogod az eredményeket.

Ne add fel és folytasd egy hónapig, majd tarts egy 1 hetes szünetet és kezdd újból, amíg el nem éred álom súlyodat.
Következő lap »
1. nap

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

6 / 12 1. nap

Reggeli: 1 csomag zabpehely, 1 / 2 csésze sovány tej, 2 evőkanál búzacsíra, 1 / 2 szelet sárgadinnye, kávé vagy tea 

Ebéd: 1 tonhal konzerv saját levében, lecsepegtetve; 1 csésze saláta, 2 articsóka, 1 nagyobb paradicsom, 1 teáskanál kapribogyó, 3-4 kisebb uborka, 1 kaliforniai paprika, 2 evőkanál sovány öntettel , 10 dkg sovány túró 

Vacsora: 4 dkg grillezett csirkemell, 1 csésze vegyes zöldség, 2 articsóka, 2 evőkanál sovány öntet, 1 kis lerben sült burgonya, 1 teáskanál margarin, 1 körte 
Következő lap »
2. nap

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

7 / 12 2. nap

Reggeli: 2 gofri, 1 evőkanál gyümölcs, 20 dkg zsírszegény joghurt (bármilyen ízű), 1 közepes alma, kávé vagy tea 

Ebéd: vágott saláta: 1 csésze fejes saláta, 1 / 3 csésze apróra vágott vörös káposzta, 1 / 2 csésze apróra vágott spenót, 1 / 2 csésze kockára vágott uborka, 1 / 2 lilahagyma szeletelve, 1 / 3 csésze brokkoli, 2 evőkanál sovány öntet, 10 dkg sovány túró 

Vacsora: 10 dkg grillezett lazac, 8 szál párolt spárga, egy kis adag lerben sült burgonya, 1 teáskanál margarin vagy reszelt sajt 
Következő lap »
3. nap

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

8 / 12 3. nap

Reggeli: 1 szelet pirítós, 1 tojás főve, kávé vagy tea 

Ebéd: 10 dkg grillezett csirkemell, 1 csésze fejes saláta, 2 articsóka szeletelve, 1 / 2 csésze apróra vágott paradicsom, 2 evőkanál sovány öntet, 20 dkg zsírszegény joghurt, 1 evőkanál búzacsíra 

Vacsora: 12 dkg grillezett laposhal, 1 / 2 csésze párolt brokkoli, 1 evőkanál margarin, 1 csésze vegyes zöldség, 10 dkg sovány túró, 1 nektarin vagy közepes alma 
Következő lap »
4. nap

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

9 / 12 4. nap

Reggeli: gyümölcs "suszter": keverjünk össze 1 csomag instant zabpehelyt, 1 / 2 csésze sovány tejjel, 3 / 4 csésze fagyasztott áfonyával, 2 evőkanál búzacsírával és tegyük mikrohullámú sütőbe 1,5 percre. Kávé és tea 

Ebéd: török szendvics: 3 dkg szeletelt pulykahús, 1 / 2 csésze apróra vágott saláta, 1 / 2 paradicsom szeletelve, 1 nagy zsebes pita, 2 evőkanál dijoni mustár, 1 nektarin desszertnek

Vacsora: Vega burrito: 1 tortilla, 1 / 2 csésze spenót, 1 / 2 csésze fejes saláta, 1 / 3 csésze kockára vágott paradicsom, lilahagyma, 2 evőkanál salsa szósz, 1 / 2 csésze reszelt sovány sajt, 1 narancs 
Következő lap »
5. nap

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

10 / 12 5. nap

Reggeli: omlett: keverjünk össze 1 tojást 3 tojásfehérjével, tegyünk hozzá 1 / 2 csésze apróra vágott paradicsomot, 1 / 2 csésze apróra vágott spenótot. 1 angol muffin (vagy egy piskóta kocka), 1 teáskanál margarin, 1 evőkanál gyümölccsel 

Ebéd: 1 lerben sült krumpli, 2 evőkanál sovány túró, 4 evőkanál salsa szósz, 1 csésze vegyes zöldség 2 evőkanál sovány öntettel 

Vacsora: 2 fokhagymás olívaolajjal graham kenyér lerben sütve, szeletelt paradicsommal, salátával és lilahagymával körítve, 1 / 2 csésze sovány túró, 1 alma 
Következő lap »
6. nap

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

11 / 12 6. nap

Reggeli: 2 szelet pirítós, 1 teáskanál bogyós gyümölcs, 1 / 2 csésze sovány túró, 1 / 2 szelet sárgadinnye, kávé vagy tea 

Ebéd: 1 adag zöldségleves, 1 / 2 csésze fejes saláta, 1 / 2 csésze kockára vágott paradicsom, 1 / 2 csésze apróra vágott uborka, 2 evőkanál csicseriborsó, 2 evőkanál sovány öntettel 

Vacsora: 10 dkg grillezett bélszín, 6 szál párolt spárga, 1 teáskanál olívaolaj, 1 csésze vegyes saláta, 2 evőkanál sovány öntettel 
Következő lap »
7. nap

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

12 / 12 7. nap

Reggeli: 2 kemény tojás, 3 / 4 csésze friss áfonya, 20 dkg zsírszegény joghurt (bármilyen ízű), kávé vagy tea 

Ebéd: Chef saláta: 8 dkg szeletelt pulykamell, 1 csésze fejes saláta, 1 / 2 csésze apróra vágott vörös káposzta, 1 / 2 csésze spenót, 1 / 2 csésze apróra vágott vöröshagyma, 1 / 2 csésze szeletelt paradicsom, 2 evőkanál sovány öntettel 

Vacsora: csirke taco: 10 dkg grillezett csirkemell, 1 / 2 csésze aprított vörös káposzta, 1 / 2 csésze apróra vágott vöröshagyma, 2 evőkanál salsa szósz, 1 / 4 csésze reszelt sovány sajt, 1 nektarin 
Kapcsolódó:
8 csalóka étel és ital, ami tönkreteheti a diétád

Hirdetés

Hozzászólások

Kapcsolódó galériák

Hírlevél

A hét legérdekesebb témái!
Bien.hu twitter