7 popsifaragó tornagyakorlat

, 2012. január 11
Google+
Add a Startlaphoz
Szólj hozzá a cikkhez!
Nyomtatás
Horoszkóp hozzáadása a Facebook profilomhoz
Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

1 / 8 Kerékpározás

A jó öreg szobabiciklit ideje leporolni és felpattanni rá! Még jobb, ha kimozdulunk a szabadba és egy órát tekerünk.

Egy új tudományos vizsgálat kimutatta, hogy a lovaglás a kerékpározáshoz hasonlóan segít ledolgozni a hátsón lerakódott zsírpárnákat.

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

2 / 8 Gyaloglás/futás

Konditeremben ott a futópad, kocogjunk rajta legalább fél órát. Próbáljuk ki az emelkedős padot, hogy nehezítsünk a mozgáson.

A legtöbb nő nem szereti ezt a gépet, mert annyira unalmas....pedig ez a legjobb módszer a csípő és fenék fogyasztására.

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

3 / 8 Guggolás

Nagyszerű módja a combok és fenék megmunkálásának. Ha nehezíteni akarsz, fogj a kezedbe egy-egy kisebb súlyzót (vagy vizes palackot), állj kisterpeszbe, majd súlyzóval a kezedbe végezz guggolásokat.

Figyelj arra, hogy a gerinced egyenesen maradjon és ne siess.
Ami után erős égést kezdesz érezni az izmaidban, ne hagyd abba, végezz meg 2x10 guggolást. Ilyenkor ég a legtöbb zsír.

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

4 / 8 Step up

Az aerobik torna ismert módszere a padra való lépegetés. Ritmikus zenére, súlyzóval nehezítve lépegess fel-le a padon.

Nagyszerű gyakorlat, ha meguntad a megszokott tornagyakorlatokat és szeretnél fenékben fogyni. Nehezíts rajta láb- és karemelésekkel.

A mindennapokban ha teheted, lift helyett válaszd a lépcsőzést. 

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

5 / 8 Lépcső mászó gép

A fitneszterem egyik csodája ez a gép. Úgy megmozgatja a fenékizmokat, mint semmi más.

Mindamellett, hogy kemény fenék és combizmokat érhetsz el vele, egy nagyon jó kardió edzés is.

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

6 / 8 Széles lábprések

A lábprés biztonságos gép, nem kell félni használni. Segít fejleszteni a láb izmait.

Ha szélesebb terpeszben végzed a gyakorlatot, akkor a fenékizmokat és a láb belső izmait dolgoztatod.

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

7 / 8 Terpeszguggolás

Ez egy jó gyakorlat, ha feszesíteni szeretnél. A guggolás önmagában nem mozgat meg minden comb és fenékizmot, a terpeszguggolás viszont igen.

Ezért végezz előre-terpeszguggolásokat is, mivel így még több zsírt égethetsz el és kicsit több izmot építhetsz, mint sima guggolással.

Kép nagyítása A nagyításhoz kattints a képre!

8 / 8 Következtetés

Megannyi gyakorlat létezik, amellyel leadhatod a hátsódra rakódott zsírt. Tehát ha nem vagy elégedett vele, ideje elkezdeni a tornát és egy hozzád illő diétát.

A csinos alak bárki számára elérhető, csak akaraterő és kitartás kell hozzá.

Hirdetés

Hozzászólások

Hírlevél ingyenes!

Ne maradj le a hét legérdekesebb témáiról!
Bien.hu pinterest